Juli bebis 2012
Jämtland
Hjälp, de lät skrämmande med takboxen.. E de bebisen eller hunden som ska sitta där ;D haha skojja bara, men de lät så kul :)
Ja håller med dej med tröttheten..
Jämtland
Hjälp, de lät skrämmande med takboxen.. E de bebisen eller hunden som ska sitta där ;D haha skojja bara, men de lät så kul :)
Ja håller med dej med tröttheten..
Idag blir Vilgot 2 månader
Anjialji
Vilgot blir 2 månader idag, han vaknar också var 3 timma för käk.. Där i mellan ligger han ofta och gnyr/ sover dåligt..
Men idag!! Så väckte jag honom nyss för att äta.. Jag har vaknat 1000tals gånger men nu hade ja så ont i bröstet och orkade inte gå ner och sätta ihop pumpen, så ja väckte han för att äta och hör o häpna så somnade han om direkt :O
Vi använder pampers på 1
Men vad tusan, mitt inlägg försvann ju! Bas första raden som kom med :o
Vi använder pampers på 1an o 2an, sen får vi se vad de blir..
Liberos är så vassa kanter på och så känns de som att uppsugningen inte är så bra eftersom dom är så glansiga...
Willys egna blöjor fick Mest prisvärda i Vi föräldrar.. ICAs egna fick sämst betyg...
Nån mer som ammar och är stenhård i magen?
Ja vet inte vad ja ska göra! Laktulos hjälper inte heller och katrinplommon vågar ja inte äta då de kan göra så lilleman får ont i magen :s
Tundra
Tack! Vart hittar man fröna från första alternativet?
Kiwi tycker Haninge hjälper och vatten dricker ja hutlösa mängder av... Kanske får pröva frukosten :)
Hellre lös än hård ;)
Prata med 1177 nyss hon sa att katrinplommon inte ska gå över i bröstmjölken, så nu hoppas ja hon har rätt för ja har nyss tvingat i mej ca 10 st :S
Cattiwik
Här fingerar bara MAM napparna..
Ett tips är att pröva napparna som är från 6+ istället..
Vilgot tar dom hellre än 0-6 mån...
Låter helknasigt, men ja har hört fler som har så :)
Ja gillar också luberoklubben o har fått
Massa därofrån..
På jobbet använder vi bara libero så jag att tagit koderna därifrån :)