Juli bebis 2012
Majsandra åhh ja har ingen Ipren hemma :( och orkar verkligen inte åka iväg till Apoteket...
Majsandra åhh ja har ingen Ipren hemma :( och orkar verkligen inte åka iväg till Apoteket...
Milifjor får man fråga varför du vill sluta amma?
Ja ser bara fördelar med amningen nu under hösten med alla sjukdomar- RS, influensor och magsjukor ex..
(Förutom min mjölkstockning då;) )
Imorn ska ja pröva alla akrobatiska ställningar som ni rekommenderat om.. Ja har precis duschat varmt med pumpen i högsta hugg, dock gav de ingen större effekt så ja tog hårfönen efteråt och massera och rätt som de va börja de spruta mjölk.. Så ja fortsatte ett tag till.. Men när ja sen sluta efter 15 min och klädde på mej kom de tillbaka igen :'(
Tack snälla ni alla
Men va fasen! Mitt inlägg försvann ju, nu orkar ja inte skriva om :(
Sajo
Vart beställer du kort ifrån?'
Sajo
Oj 15 dagar :O helammar du?
Ja tycker de var så dyrt att beställa kort.. Ja vill komma undan så billigt som möjligt..
Funderar på att göra egna, bara trycka hans fot på papper. Enkelt och personligt.. (Om Vilgot är med på de vill säga ;) )
Sajo
Ja 15 dagar utan bajs lär ju inte höra till vanligheterna :O
Vilgot bajsade inte på en dag, dagen efter blev de bajsfest. Me. Määäängder! Kan bara tänka mej hur de kommer bli för er :O
Ja har ju glömt säga att min stockning nästan är ett minne blott. Så skönt att den är borta..
Ja duscha varmt igår, och pumpa, men de hjälpte inte, så ja tog hårfönen och olja på handen och masserade och masserade och poff så började de spruta mjölk och de kändes genast bättre..
Dessutom sov ja med linne och amningsskydd. Annars brukar ja sova med bar överkropp, men nu är de slut med de :)
Granhkotten
Haha ja tycker att de underlättar för nattamningen + att de får spruta fritt så man slipper bli nedkyld av de när de är på nattsärken :)
Haha (nattsärk? Ja brukar aldrig använda de ordet, men de lät så passande :D )
Idag blir min lilla kille 13 veckor, och imorn blir han 3 månader..
Idag blir de även vaccination.. Ja är jätte nervös! Men vet att de kommer gå över på sekunden..
Jag bad dom vara 2 när de tas så de tar en i varje ben samtidigt.. Oftast är dom de men inte alltid, o eftersom ja hade önskan om de skulle de se till att vara de :)