Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Smulan de här va de värsta jag har läst.. Tårarna sprutar och jag hulkar som tusan. De går inte ens att förstå deras smärta

• FruSandra

Vad klär ni på era barn när ni går på vagnpromenad? Skriv gärna också vart ni bor i Sverige..
    Ja tycker de är skitsvårt att veta vad man ska ha på..
    Vilgot är som en kamin. Ja brukar bara ha byxa, body, strumpor, mössa, en baseballjacka sen filt på + de där vagngrejen (namn?) som är över benen..
    O ja bor i Gnesta.. (Södermanland)

• FruSandra

Hera
    De är så jag också känner..
    I vinter hade ja mkt fleeceoverallen och åkpåse beroende på hur kallt de är..

Vissa besserwissar tycker att ja ska börja med fleeceoverallen, men när vi varit ute och han haft de ja skrev förut och locket har han varit varm när vi kommit in...
    Är barnet varmt så borde de väl räcka så?

• FruSandra

Jag kanske ska tillägga att jag bara har en mellan tjock filt på när de är fint väder (lite varmare) då skippar ja locket..
    Men är ja på stan O de är ut O in i affärer, då har han baseballjackan, mössa, byxor och sina små Converse :)

• FruSandra

Ja behöver hjälp!

Kan man få mjökstockning på undersidan av bröstet?
    Inatt vaknade jag och hade sjukt ont i högra bröstet nu har ja ammat och ammat på de bröstet och han blir mätt men under bröstet har jag så sjukt ont så nu är ja orolig om ja fått en lättare mjölkstockning?

• FruSandra

Ja ammar till tusen :(
    Massera underifrån när ja ammar blir lite svårt med tanke på att han ligger där...
    Ja ska ta till vetekudden och pumpen.. Och hoppas att de försvinner innan de blir värre...

• FruSandra

Tack snälla ni för tipsen! Ja känner mej verkligen skit dåligt nu.. Känner mej helt febrig och ont i kroppen :S

En dum fråga, men hur får jag honom att äta upp och ner? Ligga på sidan då eller?

Svar på tråden Juli bebis 2012