snoffsan08 skrev 2012-06-08 16:32:14 följande:
Nähä, har hon inte kollat det? Då borde hon ju göra det på tisdag då tycker man. Jag ska till BM på onsdag, på min minstings 4års dag

Sist jag var hos henne så fick jag inget sf mått. Hon tyckte inte det skulle vara rättvist, eftersom bebis ligger på tvären i magen. Igår då jag var inne på förlossningen så låg hon likadant, så jag ger mig sjutton på att det blir en vändning denna gång oxå.
Har försökt mig på ett förlossningsbrev idag. Får se vad BM säger om det. Tänkte fråga dig som (förhoppningsvis) vet. Vad hette det där som man kunde få då man blir igångsatt som det har varit så mycket skriverier om att det inte är bra. Det är väl nån magsårs medicin i grund och botten? Tänkte skriva det att jag INTE vill ha det, om jag nu får en igångsättning beviljad.
Nja, duktig på att spara är jag väl kanske inte i vanliga fall, men nu kände jag att jag faktiskt hade råd till det. Ja, när såna tråkiga utgifter kommer så är det ju faktiskt bra att ha en slant sparad. Blir ju tyvärr en del sånt då man bor i hus....
Nja, jag har haft lite förvärkar, på kvällarna då jag ligger i sängen. Inget regelbundet alls och vissa kvällar inget alls. Har fått mer ont i rygg och ljumskar dom senaste dagarna. Annars är det som vanligt.
Ja, Cytotec tänker du på... det har jag också skrivit att de absolut inte får ge mig!
Jobbigt att lillan envisas med att ligga på tvären... när lilleman gör så känns det jätteläskigt i magen och jag får ett tryck över öronen, obehagligt till 1000!
Jag ska försöka tjata till mig ett TUL, men sist fick jag till svar att läkarna inte var så pigga på att skriva ut remisser... men eftersom Vanna var en stor klump, kan jag ju dra till med att jag är rädd att även lillebror är stor!?

Vill gärna få en ungefärlig vikt... nyfiken till tusen