Gahh... blir tokig!!! Gubben låg o kollade på tvn som väckte mig vid 3, så nu ligger jag här med datorn efter att ha snurrat runt i sängen 1 timme. 
anjiali skrev 2012-05-19 23:05:20 följande:
Fy, det hjälpte inte att jag tog det lugnt. Har sådan förbaskad molvärk/mensvärk sim kommer och går. Tycker inte att magen blir hård men det gör ont så jag ligger här och andas. Bebisen är sjövild vilket gör det hela mer smärtsamt. Undra vad som händer :-/.
Det kan vara förvärkar... hoppas det lugnar sig... Hade så för några kvällar sedan, det höll på hela kvällen o ½ natten...
-Mitt absolut bästa tips till er förstföderskor och även er andra är att
bröstmjölk LÄKER ALLT!

Röda rumpor, utslag, torreksem, öroninflammationer, ögoninflammationer, förkylningar med mycket mera...
-Ett tips till, vernix caseosa eller fosterfett är rena rama mirakelkrämen, smörj in om ni har torra händer, armbågar, hälar osv. och smörj även ut på barnet... tvätta inte bort det!!!
-Sedan har jag ett hett tips till, spädbarn världen över har alla ett gemensamt första språk, det är en forskare som gjort massa studier på barn världen över och här kommer spädbarnets 5 första ord... Håll till godo!
"NEH" = HUNGRIG
"EH" = RAPA
"OWH" = SOVA
"EAIR" = KOM OCH GÖR NÅGONTING
"HEH" = OBEHAG
"NEH" = HUNGRIG Ta bort Ändra "EH" = RAPA Ta bort Ändra 2007-03-01
"OWH" = SOVA Ta bort Ändra 2007-03-01
"EAIR" = KOM OCH GÖR NÅGONTING Ta bort Ändra 2007-03-01
"HEH" = OBEHAG