Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Emilirac81
    Ja har inte heller fått min mens tillbaka. Sååååå jäkla skönt :)

• FruSandra

För oss tog de 3 år, operation, utredningar, missfall och ställda i kö för Ivf, o då poff blev ja spontan gravid..
    Idag kände ja mej gravid igen, precis så som i början, yrrslig, illamående, trött o hungrig... Men antar att de bara är en vanlig trötthet ;)

• FruSandra

Millifjor
    Tyvärr så får man inte hjälp (Ivf) om man har barn.. Helt värdelöst... De enda (?) man kan få är pergotime... Typ..

Lycka till på jobbet :)
    Själv skulle ja vilja ha ett kväll/helg extrajobb vid behov...

• FruSandra

Millifjor
    Uppsala har Linnea kliniken, där kan du läsa om de, men då är de till att bekosta de själv...
    Sen finns de i Falun också, men där vet ja inte så mycket om..

• FruSandra

Jag ger sempers banangröt från 4 mån. O den kommer ja fortsätta ge så länge han gillar den.. Han har också "bra" konsistens på bajset :)

Idag gick jag o en kompis 8,1 km. De tog nästa 2 timmar så ingen powerwalk direkt..
    Imorn börjat ja mamma/barn träning. Ja är så sjukt taggad!
    Ja vill dock inte gå ner i vikt utan snarare upp..
    Men lite tajtare över magen skulle ju inte skada ;)

• FruSandra

Sessnm,
    Vilgot va exakt likadan för bara nån vecka sen..
    Ja prata med bvc om de, hon sa att ja skulle ignorera honom om han inte grät hysteriskt.. Han gnyr bara lite..

• FruSandra

Sladdis, ja sluta amma för 2 veckor sen, innan de ammade ha bara på natten i 1,5 vecka..
    De tog bara nån dag innan allt va "över" fick inte ont heller :)

• FruSandra

Ang temp. Ja har ju varit nojig över att Vilgot legat på 37.7-38 grader i flera veckor o dom på 1177 berätta att barnet inte skaffat sig en normaltemp förrän de är 1 år ungefär..
    Så länge de inte går över 38 är de ingen feber va vad jag fick förklarat för mej :)

Svar på tråden Juli bebis 2012