Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Fast jag helammar fortfarande, den lilla gröten han får är inget han blir mätt på.. Utan mest för vänja honom o hans mage..

Ja ger ett par teskedar vid 14 tiden, efter vila, o mellan 2 amningar. O med teskedar så är de Ju inte så många skedar som åker ner i magen, de mesta kommer ju ut igen då de har svårt att svälja..

Ja ska till Bvc imorn, mammaträff. Då ska ja kolla vad de säger om att ge fruktpure me.. Ja är så osäker :S sen undrar ja när man kan börja ge gröt (teskedar) flera gånger per dag?

• FruSandra

Ellabella
    Ja prata med Bvc idag. Hon sa att efter en vecka med grötsmakis så tyckte hon man kunde lägga till en smakis till, typ nån fruktpure...

• FruSandra

Trolla
    Vilgot fick lite on i magen första gångerna.. Nu äter han med god aptit.. Vi kör banangröten...

• FruSandra

Åh :( Vilgot somnade som vanligt vid 19, vaknade vid 21 för mat (inget ovanligt med de) MEN!! Nu har han varit vaken sen dess och är jätte pigg!! Dock med feber och förkyld...
    Jag som är så sjukt nojig för RS :( ja kommer ju oroa ihjäl mej de närmaste dagarna...

• FruSandra

Vi har sagt ifrån oss silversaker till dopet...
    Fräckt kanske men ja gillar inte de.. O de brukar ju va de man får massor av..

• FruSandra

Skönt att man inte är ensam med vaken nätterna.. Vilgot vakna vid 23 igår o va vaken till 00.45, sen vakna han igen vit 3 o va varken till 4.30....
    Dessutom vägrar han ta flaskan så ja behöver ställa in min middag med jobbet :(

• FruSandra

Ni som ger gröt, ger ni även vatten? På Bvc sa de att när man börjar med smakisar är de bra att börja med vatten, men räknas gröt in som smakis?

Svar på tråden Juli bebis 2012