Juli bebis 2012
Lycka till ned dopet!
Jag har ff inte fått tummen ur i ringt och bokat tid!
Gahh...
Lycka till ned dopet!
Jag har ff inte fått tummen ur i ringt och bokat tid!
Gahh...
Här har vi nog åkt på "tandbajs" och jag som precis blivit invand med att han skött magen var tredje dag, igår och idag har vi nog bytt 16 b-blöjor med rinnande konsistens... Och jag som senaste veckan glatt mig åt att konsistensen blivit fastare på något sätt (alltså inga läckande explosioner).
I dag var vi ju iväg och stod o sålde på barnloppis... 2 gånger fick jag byta inom loppet av 3 timmar till råga på allt utan skötbord, fick använda toalocket, men det hick det med... Med lite halvbruten rygg...
Lilleman ligger här jämte och tuttar, nu vill jag bara få sova!!! Hoppas att hela huset sover ända till lunch i morgon ;)
God natt!
Det hör ju inte till vanligheterna kan jag ju påstå... Vaknade upp till en "tjöt" och en doft från spjälsängen...
Den här lösa Bajen som han har nu hade lilleman under sina 2 första månader och då var det inget ovanligt med 2-3 blöjbyten/dag...
Och nästan varje bajsblöja kom som en explosion med läckage som följd...
Men då vid 2
Men va fasen, klippte ju mer än halva!!!
Anjiali- dom skriker ju av en orsak! Caspian hade en period ca 2 v. med hysteriskt skrik när han hamna i stolen...
Det slutade med att jag hamna bak i mitten inklämd på 20cm och då är jag minst sagt det dubbla...
Nu har Wilma tagit över platsen igen, men han måste konstant underhållas för att hålla humöret uppe...
Du har inget "större" barn som kan underhålla M?
Det har hänt att vi åkt... Flera timmar... Sist o längst var ju från Ullered! Den hemresan önskar jag ingen!!!
Men till frågan, man undrar ju varför dom skriker???
Drygt 3 timmar tog hemresan den gången Ullared-Trollhättan med ett matstopp
Nu blev jag nyfiken, vad är Äskjultsby för något?
Sedan vi började med Libero 4 och bajset blivit bättre i konsistens så peppar peppar har vi inte haft några "bakslag" ...
Va gulligt det lät! Konstigt att man inte hört talas om det innan...
Är det våffeldagen nu i dagarna?
Har sett att fler annonserar att de ska äta våfflor... :)
Nu tar jag med mig mitt äldsta o yngsta barn till köpcentret... O shoppar loss lite...
Sålde väldigt dåligt i går... Sålde massor men gav typ bort jättefina kläder...
Så lite nya köp som plåster på såren... ;)
Men vad är det som gör att nätingsinnehållet skiljer sig från person till person?
Tror inte det har med kosten att göra då jag nu haft ren grädde+ en skvätt sömnmedel alla tre gånger och jag kan lugnt påstå att kosten varit helt olika mellan barnen...