Inlägg från: Trolla75 |Visa alla inlägg
  • Trolla75

Juli bebis 2012

Så tråkigt med alla barn som är sjuka!
    Krya på er bebisar!!!

Peppar peppar ta i... Så har lilleman inte vart sjuk än.

Vi har firar våran far, han fick en ny toasits haha... Åh va glad han blev ;)

I em åker vi ner till barnens farmor o farfar och firar... Men innan blir det en tur till svägerskan så mellantjejen får leka med sin kusin! :) oj vad hon har längtat!

Ha en underbar dag allesamman!

• Trolla75

En hel vecka kvar till vi ska testa Mild Havregröt som inhandlades i dag...

Caspian visar stort intresse på det vi stoppar i munnen... Tittar o tittar stort... Och ibland ser det ut som om han gapar...

• Trolla75

Millifjor- 4 an från 7-14, men jag har som sagt använt dom långt innan han vägde 7...
    Skulle testa en större blöja nattid och använda 3an dagtid...

Har använt Libero till båda systrarna och vart nöjd! Gubben råkade köpa fel så vi stod här med två paket Pampers, men fy vad dom blöjorna luktade illa!?
    Är tydligen någon lotion i dom?

• Trolla75

Tundra- lilleman har nog suttit kortare stunder i tripp trapp stolen uppbylsad med filtar i omkring 3 veckor... Han blir 4 månader nästa vecka.

• Trolla75

Tundra- har du inte bygeln som är framtill?

Vår. Stol har även en ja vad ska jag kalla den ryggstöd i plast är det i alla fall... Så med en filt runt om sitter han som den kung han är, Kung Caspian

• Trolla75

Jag helammade ju Vanna till långt över året och BVC var helt förstörda över detta... Hon måste ju få mat!

Hon fick smakisar men inte så mycket mer, hon var besatt av tutten ;) och vi hade det verkligen jättemysigt!

Jag har som sagt inte så brottom!

• Trolla75

Låter jobbigt att magarna hårdnar av gröten...
    Lillemans bajs är ju ff väldigt lös i konsistensen, så man kan ju hålla tummarna att den blir något fastare med gröt... Och ej förstoppad...

Som sagt vi väntar en vecka till innan vi testar lite gröt...

• Trolla75

Smulan12-Det är bara underbart och inget att oroas över! ;)
    Caspian vägde 7850g vid drygt 3 månader och när hans storasyster var i samma ålder vägde hon precis över 9 kg. Tjoohoo hon var en kopia på Michelingubben... :))

Svar på tråden Juli bebis 2012