Inlägg från: Trolla75 |Visa alla inlägg
  • Trolla75

Juli bebis 2012

Jag är själv glutenintolerant o igår sa bvcsköterskan att jag skulle börja och smyga på gröt vid 4 månader i skydd av bröstmjölken...

Peppar peppar har inget av barnen visat några tendenser till allergier...

Men att börja med gröt va nytt för mig...

• Trolla75

Libe- vi slapp febern här, men han sov från sprutan vid 15.30 ända till kvällen åt och sov sen för natten... Så han blev jättetrött av sprutan...

• Trolla75

millifjor- våran pappa är en skjortnörd så det får bli en skjorta, tråkigt men användbart! ;)

• Trolla75

Haha... Även om jag får sova gott på nätterna så går jag halvklädd till långt in på eftermiddagen... Och då känns det inte lika viktigt att klä sig ordentligt...

Så du är långt ifrån ensam!

• Trolla75

Lilleman vaknade för prick en timme sedan åt på fem röda, somnade och jag la tillbaka honom i sin säng... Men jag kunde inte somna om!
    Funderar på faddrar och drömmer om Twilight :) haha... Jag är så gammal att jag inte sett de filmerna förut! Men jag älskar Fantasy mm.

Ha! Nu ringde stora tjejens alarm och där gick hon upp!

Är grymt glad över att hon är så självständig och duktig! Bara 12år, fast snart 13 (feb).

Nä nu vill jag somna om, annars är risken att jag inte kommer upp alls!

G'night

• Trolla75

Tur jag inte hann somna om, nu är det mat varannan timme hela fm!

Men sova lite till det behöver jag! Sova, kan alla vara lite tysta nu tack!

Här blir inte stilla förrän 8.30 då pappa tar Vanna till förskolan...

• Trolla75

JWall- BVC tyckte att vi skulle introducera gröt nu vid 4 månader, så vi väntar till slutet på november... :)

Han är verkligen intresserad av det vi äter så jag tror nog det blir lätt,
    -det ända jag inte ser fram emot är att bajset kommer bli annorlunda och lukta värre...

Anningsbajset är ju helt ok!

Anjiali- när jag har chansen att sova då kan jag inte! och det är väldigt frustrerande!!! ;)

Men jag har slappat hela fm ändå...

Nu ska jag ha nöjet att fota en massa kläder son ska ut på tradera!!! :)

Där är ganska så stiltje men hoppas ändå bli av med några kassar...

• Trolla75

Sladdis- har du ett liknande nick på tradera? Jag budade på en ribbstickad Pop tröja oh förlorade, tanken slog mig att det va du!? :)

Visst det är inte som förr... Men jag måste bli av med gamla kläder... Och jag sålde faktiskt för runt 7500 under oktober! Så gråter det gör jag inte! ;)

Millifjor- jag gick med i Go boken och fick ett stort välkomstpaket med roliga leksaker... Sen kommer det ju varje månad om man inte avbeställer... Men det gör jag... Men tycker dom har söta mjuka leksaker...

Så sök på Goboken.se

• Trolla75

Sladdis- uj, RS, inget roligt när de blir sjuka! Och det var ni som hälsat på hos någon med förkylt barn va?
    Lite smått respektlös att utsätta våra små och små är dom ju faktiskt fortfarande!

Hoppas han kryar på sig snart!!!

Jag håller själv på o få ett bryt! Lilleman håller ju som sagt på o få sina tänder och det kliar i hela munnen på honom, nu till min vånda har han börjat bitas och samtidigt drar han med två starka små händer bröstet från sig och det gör djävulusisktont!!! Jag skriker rakt ut och då har han mage och skratta åt mig!

Blir tokig!!! För det gör verkligen ont!

Anjiali- kan inte heller sova om han ligger jämte och äter... Jag sover bara på mage och kan verkligen inte sova med honom jämte mig!

Svar på tråden Juli bebis 2012