Juli bebis 2012
Här har bajseriet också ändrats från att ha bajat varje dag lös konsistens, så går det nog nu 3-4 dagar emellan och konsistensen börjar bli åt det fastare hållet...
Hoppas slippa explosion upp på ryggen nu då efter detta... ;)
Här har bajseriet också ändrats från att ha bajat varje dag lös konsistens, så går det nog nu 3-4 dagar emellan och konsistensen börjar bli åt det fastare hållet...
Hoppas slippa explosion upp på ryggen nu då efter detta... ;)
Då var det två... Caspian hade tandsprickning i början på veckan... Jättetidigt tycker jag! då dom andra var 7-8 månader gamla... När dom fick första.
SaJo81- var det bara en engångsgrej att du var inne extra nu?
Hur gick det med besökskort till hela lilla familjen?
Jag tänker mest på hur din förman reagerade sist när du var o skulle hälsa på...
;)
Beklagar verkligen att det är så illa med din pappa!
Dop ja, jag har inte ens ringt kyrkan! Funderar på Allhelgona eller 1a advent? Men som sagt inte kommit längre än till tanke...
Den här gången vill jag göra det så enkelt som möjligt för mig... Färdiga kort, färdig mat...
Smörgåstårta, kaffe dricka - räcker det?
Usch känner inte för en massa jobb just nu...
SaJo- haha... Min tanke med ett stort familjemöte på volvo, hade velat se gubbens min när det rök om öronen... ;)
Haha...här är en till som jobbat i yrket! Dock inte inne i Feskekorkan, men min fd arbetsgivare köpte Qvirist för några år sedan... Själv startade jag min barna med att sälja fisk på Kortedala torg, sen på Fiskstjärnan Vårvädrrstorget och stora tösens pappa jobbade i fiskvagnen på Påvelund, så där jobbade jag extra många gånger, underbara pojkar!!!
Men nu har jag ju sadlat om helt!
Dop- räknade snabbt ut att vi måste bjuda ca 30 som är den nära släkten... Och två tre par som är nära vänner...
Men får ta tag i o ringa kyrkan i morgon!
De andra två är döpta enligt tradition med vacker gammal dopklänning över 200 år, så för min mormor är detta en väldigt viktig grej! Själv vill jag ha det överstökat helst i förrgår ;)
Ja känner att det får kosta vad det vill, men här ska allt köpas färdigt!
Vill inte ha en massa tunga måsten över mig, det räcker att jag måste städa huset!!! ;)
Vad kostar en 20 bitars smörgåstårta idag, någon som vet?
Anjiali- har precis samma fråga!
Maken är hemma och pappaledig med mellersta och hon var hemma från dagis i torsdags, för hon hade det så jobbigt med sin växtvärk... Dagis fråga om hon var sjuk eller ledig? Ja du bra fråga, är hon sjuk borde man ju kunna vabba!?
Och du är ju hemma med M... Krångligt det där!
Det finns ett forum här inne "fråga experten" och då FK ställ din fråga där... Tyvärr jan jag inte länka här o nu fr telefonen...
Men är nyfiken sen på svaret ... ;)
Smulan12- mitt råd, kanske tråkigt nu men desto roligare sen...
Sätt in pengar på ett e-sparkonto
Nu när de är små krävs det inga stora klappar... Så om jag fick göra en repris så skulle jag inte köpt så mkt leksaker som jag gjort under åren... Barna har haft på tok förmkt saker och har ff.
Nu när de är mer medvetna så är det en helt annan sak... Men så länge de är små spara spara spara... Även mor i farföräldrars presenter, jul o födelsedagspresenter sätts in på kontot...
Haha... Allt blir så dyrt när de vuxit upp i medvetna om vad de vill ha...
Då är det roligt art ha resurser...
Eller som vi har tänkt, en rejäl 18 års pressent (körkort)
Men de små kommer ändå aldrig sitta utan en julklapp, tänk alla släktingar mm.
Hoppas alla små kryar på sig!
Peppar peppar säger jag... Ingen förkylning här än.. Säger "dom" fortfarande att barn ska ha 100 förkylningar första året?
Vanna hjärtat var drygt 10 månader när hon fick första förkylningen på självaste Nyårsafton...
Här är och har varit en mardrömsnatt, Vanna vaknar vid 3 och gråter hejdlöst över sin växtvärk, hon får en tablett... Nu två timmar senare och hon har ff ont, kan inte slappna av... Vi masserar värmer, sjunger för att hon ska somna ifrån det värsta... I natt är det värsta matten på 4 månader...
På torsdag har vi fått tid till röntgen!
Inte nog med att hon har gråtit hejdlöst så blev mitt högra bröst helt sprängfullt och har läckt kopiösa mängder... Jag var tvungen att gå och plocka upp lilleman som sovit trots gråt i skrik... Han käka 4-5 minuter och sedan kom världens baj, upp o fick bytt... Fortsatte mata, gud vilken lättnad... Nu snusar han gott i sin säng igen älskade lille onge