Inlägg från: Ella Jade |Visa alla inlägg
  • Ella Jade

Juli bebis 2012

Morron Älskadelillaliv Glad

Ojdå, vilken tid börjar du jobba? Hoppas du lyckas somna nått sen.

Okej.. Hmm.. ja, jag funderade också på dem. Men sen finns det annan typ av vitaminer för gravida på apoteket, det är 4 tablett du skall få i dig dagligen, med olika saker i. För jag har läst att vissa vitaminer inte skall blandas, då får de inte lika stark effekt. Dock är den rätt dyr på apoteket, runt 260 tror jag. Hittade en annan på bodystore, likadan, för 119 bara.. skall höra med BM! :)

• Ella Jade
    Är det någon som har växtvärk här? Hur känns det? Känner nu som väldigt lätt mensvärk...?
  • Ella Jade

Cicci7006 & michelodeon:

Skönt o höra! Hört talas om växtvärk osv, men inte känt känt något förräns idag. Och det är lite läskigt att det är så likt mensvärk, man blir ju rädd, haha. men jag vet att det är normalt. :)

• Ella Jade
    Cicci7006 & michelodeon:

Ps. inte skönt o höra att ni har värk! Haha ;) men att jag inte e ensam om det ;).
  • Ella Jade

nu hugger det till en del i korsryggen oxå, "dunkar" lixom, fast inte så mkt "mensvärk".. ont.. Är det oxå normalt!?

• Ella Jade
    Bees knees skrev 2011-11-02 12:27:54 följande:
    plussade för ett par dagar sedan ,tror jag är i vecka 4.
    det var planerat men det var vårt första försök,hade ställt in mig på att det skulle ta några månader!
    fortfarande lite i chock...men väldigt glad!
    bara att hoppas att det går vägen....

GRATTIS!

Vart i göteborg är du ifrån om man får fråga? :)
  • Ella Jade
    Förlåt, men jag måste ställa frågan igen:

Är det någon mer som haft/har ryggvärk vid korsryggen/nedre delen av ryggen? Det hugger till smått ibland, började idag samtidigt som växtvärken. Inte känt av det tidigare. Hugger till på sidan av ryggen ngn gång med. nu har det lugnat sig.. Är det normalt? Behöver inte betyda tecken på mf va? :/
  • Ella Jade

Även lite hugg på höger sida, vid äggstocken lite längre ner.. åh alla dessa känningar!

• Ella Jade
    Tolle83 skrev 2011-11-02 20:15:54 följande:
    Jag har ont i korsryggen.. samma onda som när man gått mycket om du förstår vad ja menar, o sen gör de ont ibland mor skinkan...
    ja, precis.. gått riktigt långt.. usch vad obehagligt.. men skönt (förlåt) att jag inte är den enda.. fan, man läser nog för mkt om mf osv.. man blir tokig. haha. Skall försöka inte tänka negativt.. Hoppas jag får göra ett vul om två veckor, o se ett litet hjärta banka.. så kan man andas ut lite mer iallafall..
  • Ella Jade
    MLT skrev 2011-11-02 20:31:20 följande:
    Jag har också växtvärk, blev galen på det den förra graviditeten då jag hade ganska mycket ont ibland. Trodde ju jag skulle slippa mens och allt som ingår i 9 månader :) I v. 7 vaknade jag t.o.m. på natten för att jag hade så fruktansvärt ont, trodde det var missfall på gång eftersom det var exakt samma dag jag fått missfall graviditeten innan. Men allt var som det skulle =)
    Haha, stackars! Det är hemskt ibland.. Svårt att njuta fullt ut, men hoppas de lägger sig efter vecka 12 och när magen börjar puta ännu mer.. Man vet liksom inte, speciellt med första barnet vad som är normalt och inte.. så man får små panik vid varje smärta (eller iaf jag!).. måste försöka lugna mig. :) Tack!
Svar på tråden Juli bebis 2012