Juli bebis 2012
TimRasmus: Tack så mycket :)
MollyMiranda: "sambon envisas med att vilja kalla den för parasiten" ...hahaha!
Undra hur det går för Ari Gold...

Ni som har växtvärk, känner ni också av det mer till höger? Eller värkar överhuvudtaget? :). Läst att det är pga livmodern lutar mer åt det hållet.
Någon mera en jag som har svårt att tro på detta? Jag har jättesvårt att tro på det. Vill gärna gå ut och ta ett gla vin och en ciggarett och lyfter sambons cigg så kommer jag på att jag är ju gravid. Skulle nog varit lättare att förstå om det var planerat :)
Vädursflicka: mina beräkningar stämmer på både FL och Babybump, de blir samma siffror. Gå in på babybump o sen settings o sen weekly info, du kan göra olika val, kanske där de inte stämmer? :).
Jag knaprar folsyra, sen första dagen jag plussade. En fråga till er: har ni barnförsäkring? De ringde från nått bolag idag, var som ett stort frågetecken.. Nybörjare på detta juh :P
Vädursflicka: hmm, vad konstigt.. Räknar du på mensens första dag? För på FL kan du välja hur lång menscykel äe o lite så, men babybump räknar på det vanligaste (?).. Jag har inte börjat med multivitaminer än då ja vill vänta på resultat på prover som kmr göras hos BM sedan, folsyra skall du äta hela tiden vad jag vet, särskilt viktigt för de kommande veckorna om ja minns rätt.. :)
cissi7006: räcker de inte med en försäkring? :S