Inlägg från: Sladdis |Visa alla inlägg
  • Sladdis

Juliaannaeva: Jag har tre pojkar. De stora är 17 och 12. Matteo skulle vara enda sladdisen men nu är jag ändå sugen på en till. Optimalt skulle jag väl vilja vänta tills han var ca 3 år men den biologiska klockan tickar på. Hade varit kul för Matteo att ha ett syskon att växa upp med nu när de andra är så stora.

• Sladdis

Juliaannaeva: Ja, det hade varit kul. Jag har fem år mellan mina stora och de har aldrig lekt tillsammans mer än när storebror velat vara snäll och "sänkt" sig till lillebrors nivå.

• Sladdis

Tekla: Oj, vilka tidiga morgnar. Hoppas det korrigerar sig snart.
    Våra nätter är fruktansvärda och vi funderar på tassmetoden. Fast vi börjar nog inte förrän om ett par veckor då sommarlovet börjar för att inte de andra barnen ska komma som zombies till skolan. Jag räknar ju med massor av skrik. Det är en envis liten pojke vi har.

• Sladdis

Nej men chess! Gud vad jobbigt. Lider med er. Tycker att man inte lever så fett med föräldrapenning men jag lovar att aldrig mer klaga. Har ni ingen ni kan låna av sålänge?

• Sladdis

Chess: alla tycker nog att det är jobbigt att inte klara sig själv men tyvärr har de flesta av oss nog varit där någon gång. FP är jobbig nog men om en dessutom är arbetslös....

• Sladdis

Chess: Det tycker jag är superduktigt av er! Inte lätt att klara sig över huvud taget i er situation men att dessutom spara dagar... Imponerad!!!

Svar på tråden Juli bebis 2012