• zmultronet

Zonterapi

Hej!
    Jag läste en gammal tråd ang zonterapi för att bli gravid. Tyvärr gick det inte att svara på den eftersom den var mer än 3 månader gammal.
    Jag har flera kollegor (zonterapeuter) som behandlat för just barnlöshet, svårt att bli gravid. De har fått jättepositiva resultat... som de kallar "zonbebisar" *hihi*.

Kan verkligen rekommendera er som har svårt för att bli gravida att ta kontakt med en zonterapeut, och som utövar sk OrtoBioNomi, dvs Mjuk kiropraktik. I ryggen finns i vårt språk en "fertilitetskota",, lite invecklat men bra att veta att ryggen kan spöka oxxå.

Fråga gärna om Ni vill veta något mer, för det är verkligen mkt som man kan tänka på. Om det finns någon/några som är intresserad av att få andra tips som man kan använda sig av så skriv i tråden=)

Tack för ordet=)/ Jenny

• Svar på tråden Zonterapi
  • zmultronet

hej öbarn.
    Det var bara ett exempel =)
    Kram på dig

• TheBlueRose

fröken fru- Ursäkta men måste få fråga vad är det du antyder i ditt inlägg

Var ärlig i stället, TS vill hjälpa oss barnlösa med en lösning som finns att tillgå.

Å, jadu, det där med djungeltelegrafen ÄR JAG...

Fröken fru, har du frågat OM YS har en utbildning i detta?, verför inte ta & fråga henne vetja -----

VADÅ att VI barnlösa ger varandra råd/tips? är en annan sak,,,,, så du menar alltså med ditt inlägg här att INGEN ANNAN på FL som inte har svårt att få barn ska få ge oss råd

För då fröken fru måste jag säga att du är ute & cyklar....

• fröken fru

Jag antyder ingenting, jag i frågasatte något jag tyckte var konstigt, barnlösa som vill ha zonterapi brukar söka upp detta själva och inte tvärt om, vad du heller inte tycks förstå
    BLUR ROSE är att detta är mina reaktioner, jag talar inte för alla
    och vad min ärlighet beträffar förstår jag inte vad du menar

sen förstår jag inte heller vad du blir så otrevlig mot mig i dina inlägg och i min gästbok för
    jag har rätt att tycka precis vad jag vill

och nej jag är inte ute och cyklar

Får man inte i frågasätta här på FL

• TheBlueRose

Jag är inte otrevlig i din GB ....

Men du påstod att TS gör reklam för sig själv i den här tråden,,,,, jag har inte sett något sånt då hon inte ens har startat upp än...
    Sedan så finns det flertalet zonterapi-trådar,,,, där folk har länkar...
    DÄR har det aldrig ifrågasatts eller någgot annat...

Att TS vill hjälpa oss barnlösa måste vi väl ändå ta som en bonus

Hon tjänar inga pengar på oss överhövudtaget på den här tråden. Hon ger råd & berättar om zonterapi helt gratis..

Sedan är det upp till var & en att läsa trådarna ...

• fröken fru

Ts är på väg att starta upp, det nämner hon själv, jag har aldrigt påståt någonting, men jag reagerade för det, och det är sannerligen upp till mig
    Får man inte reagera och uttrycka det

• TheBlueRose

Så tolkade inte jag ditt inlägg som du skrev i en annan tråd,,,,,Där skriver du klart å tydligt att hon har "just startat upp eget med zonterapi"..

Kopierar å lägger in..

Hej
    håller mest till i svårt att få barn forumet
    såg häromdagen att någon startat en tråd ang Zoonterapi, när jag gick in och tittade visade sig att hon hade precis startat upp eget med just Zoonterapi
    Är det tillåtet att gå in och marknadsföra sig på det viset, där vi kämpar mot barnlöshet
    Bara undrar

• fröken fru

Helt rätt och riktigt, vad är det jag påstår, jag undrar, och hon håller på att starta upp eget det säger hon ju själv

• fröken fru

Dessutom är det det värsta jag vet när människor försöker att dra fördelar av andra människors sårbarhet och högsta drömmar,det var därför jag reagerade för det var så jag tolkade det hela

Mina reaktioner enbart

• Centurion

Äsch vilket svammel, bara för att hon eventuellt ska starta upp så kan det ju inte räknas som marknadsföring väl? Det vore ju en sak om hon rent propagerat för företaget X. Jag förstår TS, har man kunskap om en sak så vill man gärna dela med sig. Det är inget som helst fel med det, sen huruvida det är vetenskapligt eller inte är ju en annan sak. Det är väl trevligt med människor som med gott uppsåt försöker att hjälpa andra människor med hjälp av sin erfarenhet och kunskap.. Tycker då jag i alla fall!

• TheBlueRose

Men i ditt inlägg här som su skrev tidigare idag,,, så skriver ju du,,,,,

Siterar....

*När jag gick in och tittade så visade det sig att hon hade precis STARTAT UPP eget med zonterapi*

eller släser jag fel,,,,kan du föklara den meningen?.

Svar på tråden Zonterapi