• zmultronet

Zonterapi

Hej!
    Jag läste en gammal tråd ang zonterapi för att bli gravid. Tyvärr gick det inte att svara på den eftersom den var mer än 3 månader gammal.
    Jag har flera kollegor (zonterapeuter) som behandlat för just barnlöshet, svårt att bli gravid. De har fått jättepositiva resultat... som de kallar "zonbebisar" *hihi*.

Kan verkligen rekommendera er som har svårt för att bli gravida att ta kontakt med en zonterapeut, och som utövar sk OrtoBioNomi, dvs Mjuk kiropraktik. I ryggen finns i vårt språk en "fertilitetskota",, lite invecklat men bra att veta att ryggen kan spöka oxxå.

Fråga gärna om Ni vill veta något mer, för det är verkligen mkt som man kan tänka på. Om det finns någon/några som är intresserad av att få andra tips som man kan använda sig av så skriv i tråden=)

Tack för ordet=)/ Jenny

• Svar på tråden Zonterapi
  • JsN
    zmultronet, glöm inte bort att ange källa när du citerar andras text!
  • Rhonda Breeze

Zmultronet: Tack för informationen!

• Maskrosen

Hej!

Har du tips på någon bra zonterapeut i Stockholm...

• zmultronet

Hej Maskrosen!
    Jag kan rekomendera en mkt duktig zonterapeut i stockholm, som även homeopat. Han var min lärare på axelssons. Adress från gula sidorna.
    Henrik Hellberg
    Team Hellberg Zonterapi AB
    Vidholmsbackarna 4 16572 HÄSSELBY
    Tel 08-26 51 04
    Får du inte tag på honom har jag en kurskamrat som är jätte duktig oxxå. Hör av Dig.
    Kram o lycka till!
    //Jenny

• Kurreburre

Om det e hos mannen som fertilitetsproblemet ligger ska då han gå på zonterapi alt. akupunktur eller kanske båda? Läser mest här på FL att det e tjejen/kvinnan som gör sådana här typer av "behandlingar". E det för att det är vi som ska bli gravida eller?

• zmultronet

Du har så rätt KurreBurre, viktigt för mannen att få igång kroppen,, Pröva vilken metod som passar Er/Dig/Honom.. för om man tex tycker att nålar är obehagligt kanske man ska pröva Zonterapi först. Jag pratar för mig själv nu ang ZT för det är den enda behanling jag kommit i kontakt med när det gäller barnlöshet. Lycka till!

• Maskrosen

Hej zmultronet!

Tack för tipset. Hässelby ligger dock tyvärr åt helt fel håll för min del så gärna fler tips om du har...

• bejben

zmultronet, jag tar också gärna emot tips på någon som håller till i stockholmsstad eller söderort. Jag tycker zonterapi är intressant och fuskar lite själv med behandlingar för huvudvärk på mig själv då jag till och från har spänningshuvudvärk.

• Husse

zmultronet - Är nyfiken på om det finns någon som utför denna typen av behandlingar i närheten av Blekinge?!
    Jag är VÄLDIGT överviktig och det påverkar min ÄL. Kan man även behandla sig för att lättare gå ner i vikt?
    Lider också av fruktansvärd spänningshuvudvärk emellanåt...

Tacksam för tips

Svar på tråden Zonterapi