• oxle bo

Augustibebis 2012

fru Elle skrev 2011-12-11 22:52:20 följande:
    Nyköings bo, hoppas att allt ser bra ut med den lille i magen.

Har inte sålt en vagn hittils, men vi kan inte köpa en enda vagn till utan att sälja någon av de vi har för nu är förråden fulla. Jag gillar inte att sälja saker på blocket, tradera mm. Har sålt av en hel del på en marknad. Sen brukar jag låna ut våra saker eller ge bort. Har sålt lite på köp och säljgrupper på facebook, det gillar jag mer än blocket och tradera.
    ja med.

har du UJ duo hemma? vad tänker du för pris.. (om det blir aktuelt)
    el har du någon annan hemma??
    det är en djungel med vagnar, hade en uj förut men böjar fundera på o ha en så jag kan ha barnen mot mig..
  • oxle bo

7+5 idag allt såg bra ut. Fick se ett hjärta och vätskan är borta Nu är jag gravid:)

• oxle bo

tack för alla grattis, hoppas bara att den vill vara kvar nu.
    13mm var den, man kunde ana små stumpar som ska bli armar o ben.
    hade ju ingen aning om BF men gissade på 1 augusti, men nu blir det den 24 juli. men jag hänger kvar här.
     brukar bli flyttad på RUL o ha en förmåga o gå över tiden.

jag är så svullen får inte igen mina byxor, har ett par bagy jeans som jag har jämt, måste nog damma av mina gamla mamma byxor, föra gången börja jag med dom v8 o jag e ju i v 8 nu :) känns konstigt att jag är gravid.. var beräd på att det skulle vara tomt,

• oxle bo

har en bild men är inte så duktig på o överföra bilder till datorn ;) kan man lägga in från mobilen direkt hit??
    troligen så var det vätskan som kom ut efter som den var borta..
    majonäs kommer jag äta på ägg i jul men något jag saknat på julborden jag varit på är laxen, mmm  får vänta till i höst..

jag har massor av godis o älskar de i vanliga fall,men nu är jag inte sugen. vill ha fräscha saker. äpplen :)

• oxle bo

god morgon :)
    8+0 idag v9 känns som man ljuger en vecka liksom..
    jag är så trött värst mellan 18-20 då måste jag sova middag typ, o hungrig på kvällarna sent. kan äta som en häst då..
    idag är det BVC för min son 1,5 års kontroll, sprutor. urs gillar inte dom..

• oxle bo
    SälenCia skrev 2011-12-14 07:57:41 följande:
    Godmorgon!

Går in i vecka sju idag och roar mig med illamående, ingen sömn, och förkylning. Ser fram emot att vara ledig i tre veckor över jul. Då kan jag sova när jag vill på dagen och må som jag mår utan att folk förstår på jobbet.

Är det någon annan utav er som har svårt att somna och vaknar och inte somnar om. Jag är galet trött, men illamåendet gör att jag inte kan sova.

Har någon testat postafen ännu??
    tagit en men aldrig mer, somnar typ på dom.. har man inga barn sen innan så går det kanske :)

mitt illamåeende har blivit lindrigt, hopas det håller i sig. räcker  o drick saft typ..
  • oxle bo
    Hejåhå skrev 2011-12-14 08:17:07 följande:
    Är det någon som har varit på tidigt vul/Ul ännu? Jag funderar på att boka in för att få se hjärtslag om tre veckor.
    hej välkommen o grattis.
    jag gjorde ett vul i måndags 7+5 då helt under bart :).
    jobbigt att hon vaknar var annan timme, hur orkar du? dricker hon välling. mina  har sovit hela nätter på de
  • oxle bo

jag har bara ett par byxor jag kan ha, jätte svullen. måste leta fram mamma byxor.
    min 4 graviditet kanske därför.... hmm

• oxle bo
    Lacey skrev 2011-12-14 11:53:13 följande:
    Puh, rosa-blodblandade flytningar idag, känns ju lite så där.
    Känner mig väldigt orolig :-/
    du kan alltid ringa o fråga, han vara ett kärl som brustit. ingen fara.
    är det bara lite?
    jag hade ju brunt i 3 veckor o den lever :)
  • oxle bo
    Lacey skrev 2011-12-14 20:42:06 följande:
    Jag åker in till gynakuten på Södersjukhuset imorgonbitti. Helt utmattad och ledsen nu, blöder inte lika mycket nu.
    Men var ju tydlig mensblödning förut idag, så jag antar det är helt kört.
    beklagar.. men jag blödde floder med min son som kom i v20 dok
    när jag ställde mig upp så kom det floder det ran genom kläderna o ut på golvet flera gånger + mens hela tiden.
     kroppen starta en förlossning för att jag hade fått infektion.+ blödning/MF i v7 tvillingar..
    det behöver inte vara slut för dig! åk in nu!!!
    styrkekremar!

kom lite brunt för mig idag igen typ som en femkrona..
Svar på tråden Augustibebis 2012