• oxle bo

Augustibebis 2012

frufox: tack det var en tivilling graviditet ett mf i v7 ca. blödde två veckor innan jag fick vata ett det fans ett hjärta.  sen var jag blödfri i typ 10 dagar, sen kom det floder varje dagg, åkte in o ut dom såg inge fel ( skulle ha ståt på mig mer) fick värkar en kväll försökte förtränga dom först, fatta nog inte vad d var. sen åkte vi in o dom kund inte stoppa det.. jag hade fått infektion i livmodern o i blodet, så fick bli kvar ett tag,, vill e ge mig blod men vägra..

ringde idag o ville ha en tid i morgon men det var stängt då..så får vänta till måndag, länge..
    är inga mängder men det är brunt..

• oxle bo
    fru Elle skrev 2011-12-08 20:47:46 följande:
    Tycker  inte jag mår så illa så jag behöver ta några tabletter. Vad äter ni som hjälper till mot illamåendet?
    piggelin el tugga på is har jag gjort i tidigare graviditeter
  • oxle bo

Tog ett test nu två starka sträck. Så lite hopp har jag.. bara 3 dagar kvar..

• oxle bo

fy vad jag mår illa nu, försökte äta en clmentin fick i mig en halv.. gubben som kommer med pizza sen..

angående vagn, så hade vi en UJ duo men sålde den för typ 4 mån sen, gubben tjata.. det här barnet är ju inte planerat men mer än välkommet jag har alltid sakt att jag vill ha3.
    jag var inne på en phil en thed, men funderar på en stor så man kan ha dom mot mig,, måste kunna ha ståbräda också då dotter bara är 3 1/5 när den kommer. vi har hund så måste ut o gå jämt

• oxle bo
    Naimisen skrev 2011-12-09 17:59:38 följande:
    Anneh- Dom är fina, klassiska. Mitt krav på vagn är framförallt svängbara framhjul (förutom att ja nu ska ha syskonvagn).
    Kör på att plocka upp babyskyddet från källarn som sonen hade, maxi cosi carbiofix
    håller med dig, svängbart fram hjul är a och o,
    har UJ nu med stå bräda, vill aldrig ha fasta hjul igen..
  • oxle bo

jag vill ha äpple!! har typ 3kg godis  skåpet men nej, äpple äpple.. :(

• oxle bo

mästerkattenistövlar: har du bild på någon sjal? jag är intresserad när det blir aktuellt :)

• oxle bo

vad duktiga ni är som sluta.. tummen upp, det värsta jag vet är gravida som röker..ser så illa ut!!

• oxle bo

Eller1978: tar ni in o säljer vagnar? UJ pris Så nervös: ska på vul i morgon! I morgon från början känndes det dom ett år dit. Hoppas den lever..

• oxle bo
    Gadget skrev 2011-12-11 22:21:49 följande:
    Håller tummarna för dig Nyköpings bo. Skönt att äntligen få veta.
    Augustimamman skrev 2011-12-11 22:27:02 följande:
    Lycka till Nyköpingsbo!
     tack så mycket tankar, kan inte sova :/
Svar på tråden Augustibebis 2012