Inlägg från: mrsnoname |Visa alla inlägg
  • mrsnoname

Augustibebis 2012

Hej alla! Hittade tråden idag å har läst i kapp lite grann :) Kul med så många i samma "båt". Jag är i vecka 5+5 med bf 23 aug. Känns helt overkligt och jag har verkligen inte fattat det ännu.. Jag är 26 år och det är första barnet för mig å maken. Jag har en del symtom i form av ökad hunger, lite illamående, väldigt ömma bröst och så är jag kissnödig väldigt mycket oftare än vanligt. Ska bli kul att följa tråden och hoppas att det går vägen för oss alla. Man är ju rätt nojjig.

• mrsnoname

Jag e hungrig typ hela tiden. :/ men man har ju ingen lust å proppa i sig nåt varje timme.

• mrsnoname

Hej alla! Mycket att läsa ikapp här efter en resa över nyår.
    Går in i vecka 8 idag och är så galet trött trots att jag är ledig å inte gjort nåt på flera dagar. Att turista i en storstad var riktigt jobbigt nu!
    Har haft ordentligt morgonillamående de senaste dagarna också. Känns dock skönt att veckorna rullar på.
    Nästa vecka är det hälsosamtal hos bm sen 3 v till tills inskrivning 31/1.

Hoppas ni alla mår bra!

• mrsnoname

Hej alla!
    Hur för ni med att berätta om er graviditet för folk. Känns jättesvårt att hålla det hemligt tycker jag.
    Var på fest igår och var tvungen att hitta på en ursäkt för att inte dricka. Jobbigt. Vill berätta men samtidigt vänta...

Hur gör ni?

• mrsnoname

Hej!
    Fick en fråga på jobbet idag om jag är gravid. Vill ju inte outa det på jobbet än så jag nekade. Hon menade på att hon var helt övertygad eftersom det syns att jag mår bra och strålar.... Hm konstigt.
    Jobbigt att behöva ljuga å neka men hon är verkligen inte rätt person å dela en hemlis med.

Nån men som blivit "avslöjad"

• mrsnoname

JennyL29 Ja tydligen så ser folk mer än man tror. ;) Själv ser jag ingen skillnad i spegeln å tycker inte jag strålar heller.

Men fint sagt var det ju iaf. Man räknar verkligen varje liten dag nu mor det magiska 12-strecket. Är i 7+5 idag så är ju ett tag fram tills dess.

I morgon är det dags för hälsosamtal iaf.

• mrsnoname

Jag gick lite crazy å köpte mammabyxor idag. Väldans tidigt men kunde inte låta bli. Dessutom e ju magen helt uppspänd så inget skönt när brallor trycker på. ;)

Svar på tråden Augustibebis 2012