Inlägg från: mrsnoname |Visa alla inlägg
  • mrsnoname

Augustibebis 2012

Nån mer än jag som fryser? Fryser supermycket på kvällarna de senaste dagarna. Burr

• mrsnoname

12+0 idag, så en magisk gräns nådd. Men är mest nervös inför KUB på tisdag! Är det verkligen en bebis där inne?!

• mrsnoname

Babymarie: tänker likadant! Tänk om det e tomt! Usch vad nervöst å läskigt! Tur att man slipper vänta ända till RUL iaf!

• mrsnoname

Hej tjejer! Berättade för två kollegor idag och ska strax träffa en nära vän å berätta för henne med. Känns kul men samtidigt läskigt. Tänk om UL på tisdag inte hittar nån bebis? Usch å fy vilka nojor!

Börjar kännas jobbigt å hålla hemligt nu iaf. Magen e så uppsvälld så känns som alla undrar... Går allt bra på kub på tisdag så blir det Officiellt. Men börjar verkligen bli nervös nu!

Kram alla

• mrsnoname

Hej tjejer!
    Jag e vidrigt nervös inför kub imorgon! Kom dessutom å tänka på en sak... Görs kub utanpå magen eller genom vul? Är i v. 12+5 i morgon när det är dags.
    Kommer inte kunna sova inatt :/

• mrsnoname

Hej!

Kub gick bra å det finns verkligen en liten där inne! Världens bästa alla hjärtans present!!
    Han el hon e 7 cm från huvud till rumpa å risken för ds är 1:9500.

Jag e såååå glad! Nu är det slut på hemlisar!

• mrsnoname

Saaajmon: skit i henne! Hon verkar ju ha problem som inte har med dig å göra! Spelar väl ingen roll vad hon tror så länge du vet eller hur :)
    Men säger som nån innan. Har du inte vart hos en bm ännu så är det nog bra å ta kontakt. Om inte annat så för att få stöd.
    Borde väl börja närma sig rul för sig också ;)

Hoppas du kan släppa hennes elakheter å njuta istället!

• mrsnoname

Hej alla!

Hoppar in med nåt helt annat mitt i förlossning å bedövning. Hoppas det e ok ;)
    Jag har fått nån konstig rethosta å ont i bröstkorgen. Gör inte ont hela tiden men kommer lite då å då... Kanske nåt å kolla upp? Läste att man kunde få ont i bröstkorgen iofs... Men vad tror ni?

• mrsnoname

Jaha tjejer... Smärtan i bröstkorgen jag skrev om igår var visst en kraftig förkylning som gått ner i luftrör och lungor. Har vart hos läkaren idag och nu ligger jag hemma å vilar. Läkaren ville sjukskriva mig i tio dagar men jag sa att det inte behövdes. Kan ju vara hemma hela veckan utan sjukskrivning. Känns dock läskigt att vara sjuk när man har en liten i magen :/

• mrsnoname

Såg att ni pratade om citodon. Har hemma men vågar inte ta trots att jag har huvudvärk som om huvudet sitter fast i ett skruvstäd. Tog efter en op. förra året å blev helt förstoppad. Kanske inte så bra nu när man redan e liten skum i magen på grund av graviditeten.

Har knappt vågat ta Alvedon heller men läste att man kan ta hela dagsdosen även när man är gravid. Bättre det kanske än å ha feber som inte e bra när man är gravid.

Svar på tråden Augustibebis 2012