Augustibebis 2012
Nån mer än jag som fryser? Fryser supermycket på kvällarna de senaste dagarna. Burr
Nån mer än jag som fryser? Fryser supermycket på kvällarna de senaste dagarna. Burr
12+0 idag, så en magisk gräns nådd. Men är mest nervös inför KUB på tisdag! Är det verkligen en bebis där inne?!
Babymarie: tänker likadant! Tänk om det e tomt! Usch vad nervöst å läskigt! Tur att man slipper vänta ända till RUL iaf!
Hej tjejer! Berättade för två kollegor idag och ska strax träffa en nära vän å berätta för henne med. Känns kul men samtidigt läskigt. Tänk om UL på tisdag inte hittar nån bebis? Usch å fy vilka nojor!
Börjar kännas jobbigt å hålla hemligt nu iaf. Magen e så uppsvälld så känns som alla undrar... Går allt bra på kub på tisdag så blir det Officiellt. Men börjar verkligen bli nervös nu!
Kram alla
Hej tjejer!
Jag e vidrigt nervös inför kub imorgon! Kom dessutom å tänka på en sak... Görs kub utanpå magen eller genom vul? Är i v. 12+5 i morgon när det är dags.
Kommer inte kunna sova inatt :/
Hej!
Kub gick bra å det finns verkligen en liten där inne! Världens bästa alla hjärtans present!!
Han el hon e 7 cm från huvud till rumpa å risken för ds är 1:9500.
Jag e såååå glad! Nu är det slut på hemlisar!
Saaajmon: skit i henne! Hon verkar ju ha problem som inte har med dig å göra! Spelar väl ingen roll vad hon tror så länge du vet eller hur :)
Men säger som nån innan. Har du inte vart hos en bm ännu så är det nog bra å ta kontakt. Om inte annat så för att få stöd.
Borde väl börja närma sig rul för sig också ;)
Hoppas du kan släppa hennes elakheter å njuta istället!
Hej alla!
Hoppar in med nåt helt annat mitt i förlossning å bedövning. Hoppas det e ok ;)
Jag har fått nån konstig rethosta å ont i bröstkorgen. Gör inte ont hela tiden men kommer lite då å då... Kanske nåt å kolla upp? Läste att man kunde få ont i bröstkorgen iofs... Men vad tror ni?
Jaha tjejer... Smärtan i bröstkorgen jag skrev om igår var visst en kraftig förkylning som gått ner i luftrör och lungor. Har vart hos läkaren idag och nu ligger jag hemma å vilar. Läkaren ville sjukskriva mig i tio dagar men jag sa att det inte behövdes. Kan ju vara hemma hela veckan utan sjukskrivning. Känns dock läskigt att vara sjuk när man har en liten i magen :/
Såg att ni pratade om citodon. Har hemma men vågar inte ta trots att jag har huvudvärk som om huvudet sitter fast i ett skruvstäd. Tog efter en op. förra året å blev helt förstoppad. Kanske inte så bra nu när man redan e liten skum i magen på grund av graviditeten.
Har knappt vågat ta Alvedon heller men läste att man kan ta hela dagsdosen även när man är gravid. Bättre det kanske än å ha feber som inte e bra när man är gravid.