Augustibebis 2012
Passar på att säga hej jag med :)
Är i vecka 5+5. Det är tredje IVF-försöket med FET för vår del, plussat alla tre men hoppas på att tredje gången är då det fungerar hela vägen 
Någon mer i tråden som gjort IVF?
Passar på att säga hej jag med :)
Är i vecka 5+5. Det är tredje IVF-försöket med FET för vår del, plussat alla tre men hoppas på att tredje gången är då det fungerar hela vägen 
Någon mer i tråden som gjort IVF?
Är inne på vår tredje FET och är gravid i vecka 6+0 och beräknad till 14/8. Har fått tid för VUL den 2/1 och kan ärligt säga att jag räknar dagarna
Haha, jag har faktiskt varit och köpt lite All Bran och yoghurt så jag slipper en repris från inatt
Får hoppas på att det räcker - man är ju lite trött idag 
Har kommit in i en period där jag inte tål dofter! Allt luktar verkligen skit och jag blir illamående av alla möjliga dofter. Hunden luktar så illa så han får inte ligga i knät längre, all varm mat går bort och speciellt tillagningen av den, sambons parfym har blivit bannlyst, kläder som nyss blivit tvättade tål jag inte, än mindre de som redan är använda
.
Klarade inte av att måla väggarna i hallen då jag började klökas av doften och att umgås med vänner som röker innebär kraftig huvudvärk direkt. Det är till och med så att jag tycker mitt eget schampo luktar så pass illa att jag blir äcklad. Huuu, vet inte riktigt vad man ska göra...
Annars känns det mesta bra, lite dålig i magen till och från sen så har hungern börjat slå till varannan timme. Men det kanske inte är så konstigt då det blir lite yoghurt eller knäckebröd istället för någon vettig middag.
Var på VUL i måndags, var då i v 8(7+6) och fick se ett litet hjärta slå
Kändes helt overkligt. Har inte kommit så här långt tidigare och trodde väl inte riktigt att det skulle se ut som det skulle denna gången heller, men det gjorde det 

Randiga Rut - Haha nä men vad lustigt!!
Är faktiskt 84:a, upptäckte inte felet förrän efter jag skapat kontot 
Det här om man får VUL eller UL tror jag beror lite på vart man går. Läser man på emmaultraljudsklinik.se på tidiga ultraljud så verkar de normalt använda sig av UL. Har du fått någon tid snart?