Augustibebis 2012
Randiga Rut - Lycka till! Hoppas allt ser bra ut!!
Randiga Rut - Lycka till! Hoppas allt ser bra ut!!
Jag har också blivit mer hårig men inte bara runt naveln utan hela magen har fått en massa små, ljusa hår.
Känner samma sak med munnen, att den smakar sjuk och inget smakar vidare gott. En annan sak jag märkt är att trots jag duschat på morgonen kan jag efter bara några timmar ana en svettdoft
Så med andra ord blir det en himla massa tvättande här hemma
Hur långt gången kommer ni vara som ska göra KUB? Vi tänkte först ta det när vi är i v 12+1 men funderar lite på om det kanske är för tidigt, eller snarare att det kanske är roligare att göra det så sent som möjligt samtidigt som det känns sent att vänta till 13+6. Hur tänker ni andra?
Jag vet inte om det är samma överallt, men på emmaultraljudsklinik utförs KUB från 11+4 till 13+6
Jag har också fått tid för RUL nu. Kommer vara i v20 jag med, 19+0. Känns om det några dagar till dess, är i v13, 12+2 idag
Har fått tid till Spec MVC direkt efter RUL, någon som vet om det är vanligt att man gör det i samband med varandra?
Vi har börjat fundera lite på barnvagn och just ni är vi inne på en Brio Go, och då blir det troligtvis en ny då det inte skiljer så mycket i pris mellan begagnad och de kampanjer som finns just nu. Är det någon som har erfarenhet av Brio Go? Känns som det finns hur många vagnar som helst dör ute.
Det borde finnas ett test där man kunde fylla i sina önskemål med vagnen och därefter få se de vagnar inom den kategorin som matchar. Hade underlättat lite 
Jag kommer få några tillväxtkontroller då och då under graviditeten för att se om den lille får tillräckligt med näring då jag har en tarmsjukdom som spökar. Hade inte ens tänk på att det kunde påverka förrän BM sa det
Men det känns ju skönt att de kommer ha koll.
mrsnoname - tack för tipset! Det ska jag absolut göra!