Augustibebis 2012
Ellenbmt:
Min bebis har börjat ändra dygnsrytm en aning, så det ska nog inte vara nån fara! Prova med att väcka den med att dricka lite kallt vatten kanske?
Ellenbmt:
Min bebis har börjat ändra dygnsrytm en aning, så det ska nog inte vara nån fara! Prova med att väcka den med att dricka lite kallt vatten kanske?
Jag sover alltid på högersidan. KAN inte annat. Jag lyssnar inte på de där rönen... då skulle jag gå under.
Sommaren12:
Tack! Jag ska kräva hjälp av min läkare imorgon! Går inte därifrån förrän jag får hjälp!
Tifan: så hade jag hela förra graviditeten
Det var som att jag var mätt på smaken bara efter tillagandet. Blev mååånga matlådor till vännerna under en period där minns jag
Sommaren12:
Vi köpte en ny Skoda Octavia när dottern föddes (snart 6 år sedan) och den fungerar oklanderligt fortfarande!
Stövelkatten: Skönt att det löste sig med kryckor! Var nästan på väg att bud över mina kryckor till dig (som står och skräpar efter senaste snava-i-trappen-incidenten
)
Hejåhå:
Hahaha men sluta jag kissar påå mig av garv!
Ibland blir det sådär - men jag är övertygad om att du bara ser lika gravid och go ut som resten av oss! Ardennerarsle hahahaha gud jag kan inte sluta skratta....
Jag är bra på att blockera smala gångar på lokala ICA
Tyckte jag ställde mig jättemkt åt sidan så folk kunde komma fram och blev nästan irriterad när någon skulle "stånka sig förbi" - tills jag insåg att min mage inte lämnade särskilt mkt utrymme nånstans...
Stövelkatten:
Japp - googlandet stämmer - normalt! (som så mkt annat
) När jag var gravid med dottern var jag på FL för en extrakoll i vecka 35- eller 36-nånting och då var min tapp sådär "på gång" plus att jag även börjat öppna mig någon centimeter. Lät helt ossnnolikt tyckte jag men så var det. Ingen fara så länge vattnet intakt och inget värkarbete sa man till mig då. (detta var dock för sex år sedan och i Tyskland)
Stövelkatten:
Hon kom i vecka 39+3.
Alldeles lagom. Tycker jag nu. Då var jag såklart så less så jag försökte sätta igång förlossningen med alla möjliga "knep". Dagen efter att jag druckit hallonbladste gick slemproppen och dagen efter det startade det hela. Tror inte teet hade så mkt med saken att göra. Eller alla plommon. Eller alla promenader i uppförsbacke. Eller svärmors tjat.