Inlägg från: novaunique |Visa alla inlägg
  • novaunique

Augustibebis 2012

Jag hörde hjärtljud idag, hos BM!

• novaunique

Natlup: jag betalade 1500 spänn...

• novaunique

Vagnsnacket håller jag mig utanför, vågar knappt läsa för då blir jag sugen på en ny! Jag får nog vackert nöja mig med dotterns vagn (en Hartan, köpt i Tyskland när vi bodde där) som fortfarande är fräsch

Hörrni, hur mår ni nu? Jag blir emellanåt helt sjukt utmattad, orkar knappt uppför trappen till övervåningen! Så knäppt, för senast i torsdags var jag hos BM och alla värden var top notch. Jag vill ju orka GÖRA grejer!

• novaunique

Hejåhå:
    Jag har samma problem, ska på en fest där det är klänningkrav. Men faktiskt så hittade jag en tight svart klänning för 149,- på Indiska som jag tänkte ha, fast ha en kavaj på utanpå för att avdramatisera "fläskigheten". Har ju en minimal kula skm mest ser ut som fläskdaller Får väl gå och spänna ut magen

• novaunique

Meh! Vad knäppt, halva meddelandet försvann! Skrev "skm

• novaunique

Ok, man kan inte skriva likhetstecken med iPhone, för då kapar man meddelandet. Weird.

• novaunique

Gadget:
    Lustgas finns inte i Tyskland. Iaf inte 2006. Vill minnas att man inte ansåg det vara hälsosamt. Vi bodde i Bremen på den tiden. Vi åkte till Sverige och födde barn.. tur det, för EDAn funkade inte på mig så lustgasen blev min BFF

• novaunique
    Stövelkatten skrev 2012-02-20 10:25:35 följande:
    v.18 idag! Huvudvärk dagligen, och ett skitkasst humör- Kul tjej...
    Här är det också huvudvärkigt!

Visst var det någon i ett tidigare inlägg som rekommenderade att man kunde ta kontakt med sin familjeläkare och be att få utskrivet något starkare än Alvedon? Minns ni vad det var? Har telefontid idag nämligen och tänkte be om ngt annat än Alvedon eftersom det inte hjälper ett piss och jag är ju inte överdrivet sugen på att behöva lägga mig ner och ge upp pga detta vidriga huvudvärk...
Svar på tråden Augustibebis 2012