Augustibebis 2012
Jag hörde hjärtljud idag, hos BM!
Jag hörde hjärtljud idag, hos BM!
Natlup: jag betalade 1500 spänn...
Vagnsnacket håller jag mig utanför, vågar knappt läsa för då blir jag sugen på en ny! Jag får nog vackert nöja mig med dotterns vagn (en Hartan, köpt i Tyskland när vi bodde där) som fortfarande är fräsch
Hörrni, hur mår ni nu? Jag blir emellanåt helt sjukt utmattad, orkar knappt uppför trappen till övervåningen! Så knäppt, för senast i torsdags var jag hos BM och alla värden var top notch. Jag vill ju orka GÖRA grejer!
Hejåhå:
Jag har samma problem, ska på en fest där det är klänningkrav. Men faktiskt så hittade jag en tight svart klänning för 149,- på Indiska som jag tänkte ha, fast ha en kavaj på utanpå för att avdramatisera "fläskigheten". Har ju en minimal kula skm mest ser ut som fläskdaller
Får väl gå och spänna ut magen
skm
Meh! Vad knäppt, halva meddelandet försvann! Skrev "skm
Ok, man kan inte skriva likhetstecken med iPhone, för då kapar man meddelandet. Weird.
Mammsen: Jag är i vecka 16+6!
Gadget:
Lustgas finns inte i Tyskland. Iaf inte 2006. Vill minnas att man inte ansåg det vara hälsosamt. Vi bodde i Bremen på den tiden. Vi åkte till Sverige och födde barn.. tur det, för EDAn funkade inte på mig så lustgasen blev min BFF