• Saaajmon

Augustibebis 2012

Så fel * 

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    Blomsterfröna skrev 2012-02-19 15:07:12 följande:
    Hur gammal e hon?? Varför ytor hon inte du e gravid??
    Hon är 22 år! Hon säger så för att jag fick negativt på tester innan och säger att jag inte alls är gravid på grund av det och att jag fejkar med att jag känner bebisen i magen och sånt :P
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    Blomsterfröna skrev 2012-02-19 15:10:05 följande:
    Visa henne +:) hon e ju inte mogen för sin ålder. De märks
    Jag tänker inte bevisa något för henne. Det är hon inte värd! Varför ska läggas tid på en person som inte ger mig något. Utan det bara stjälper mig själv om jag bryr mig. Detta är i alla fall sista gången jag bryr mig om henne. Jag har klarat mig bra utan henne innan ! 
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    RockTheRebell skrev 2012-02-19 15:26:20 följande:
    woho! 13+0 idag =) Känns som man är ljusår efter... haha. Nästa vecka får jag ringa o boka ul äntligen. Under denna veckan har det hänt mycket i magväg. Nu är det inte bara "där nere" det är mage utan det går som en jämn fin båge från under brösten och ner. Går inte gömma i halvslappa tröjor längre utan måste verkligen vara för stor hoodtröja. Vet att det inte är större än en persika eller något men det ser verkligen så ut vare sig det är tarmar eller magsäck så ingår även dessa i en gravidmage sen ju. Fick en våg igår av mamma ^^ haha. Men hade inte gått upp mer än max 1 hg om båda vågarna är rätt. *Lycka* ;)

Strunta i henne Sajmon! Alla är vi olika..
    Själv har jag gått upp ca 2 kg, men det har satt sig på låren och rumpan Flört Därför har jag inte så stor mage. Min mamma gick upp 8 kilo med mig och hade inte en jättemage då hon är 150 cm lång :P 
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    Blomsterfröna skrev 2012-02-19 15:34:20 följande:
    Ska vi ta och prata lite bedövningar ?? Kanske de har gjorts tidigare... Jag kommer inte köra på någonting. Tig lustgas med pojkarna och tjejen ingenting.., klarade av utan bedövning :)
    Jag hade tänkt spinalbedövning i ryggen och lokalbedövning där "nere" och lustgas. Men om det är tvunget så använder jag mig av epidural, annars inte! 
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    mrsnoname skrev 2012-02-19 15:49:20 följande:
    Saaajmon: skit i henne! Hon verkar ju ha problem som inte har med dig å göra! Spelar väl ingen roll vad hon tror så länge du vet eller hur :)
    Men säger som nån innan. Har du inte vart hos en bm ännu så är det nog bra å ta kontakt. Om inte annat så för att få stöd.
    Borde väl börja närma sig rul för sig också ;)

Hoppas du kan släppa hennes elakheter å njuta istället!
    Jag börjar släppa det nu. Jag ska väl få njuta av att jag är gravid eller? :) 
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    Hejåhå skrev 2012-02-19 16:08:14 följande:
    Saajmon: känner ni varandra eller? Det verkar som att hon är avis på dig, eller någon annan konflikt som ligger bakom.
    Vi känner inte varandra så bra. Utan vi är mer som bekanta till varandra. Vi har inga andra konflikter bakom då vi inte känner varandra så bra :P 
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

Nu vet jag varför jag har haft lite ont i höfterna då och då . Läste lite att det är bäckenet som sträcker och har sig :) 

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

Är det normalt att man får illa om man ligger på rygg? 

7 Augusti 2012 ♥
Svar på tråden Augustibebis 2012