• Naimis

Augustibebis 2012

FruFoxy- De är bra kämpat!

Vi får väl starta en tråd där vi peppar varandra att komma i form igen sen och anordna barnvagspowerwalks i respektive stad sen i höst.

• Naimis

Juliette- Min mage drog ihop sig fint efter förra gången. Visst lite bristningar, men ingen sladdrig hud. Så de behöver inte bli så.
    Däremot är min stora sorg hur mina bröst ser ut. Fy va trist de är med två skinnpåsar.
    Tur att de går att rätta till.

• Naimis

Sommaren12- Jag fick Stora boken om Barn av min man sist, den är super. De står verkligen allt och lite till. Haft användning av den många gånger

• Naimis

Idag har växtvärken kommit tillbaka efter ett lååångt uppehåll. Kanske livmodern gör en liten växtspurt nu.

• Naimis

LiJon- Ja den värken, hade jätte mkt de första veckorna, sen avtog de helt.
    För mig är de lite molvärk, men de stramar som tusan i livmodern.

• Naimis

Novalina- Jag sa att jag inte skulle ge mig in i diskussionen, och de tänker jag inte heller.

Som många redan sagt så handlar de inte om att man inte får ha åsikter. Du får självklart tycka vad du vill, men det är skillnad på att säga "jag är väldigt emot aborter, och tycker det är fel" än att säga att det är mord.
    Du har hoppat på oss som har gjort abort personligen genom att kalla oss mördare, och dom som skulle överväga en abort genom att säga att dom är potentiella mördare.
    Som sagt allt är inre svart eller vitt.

Sen blir de bara fruktansvärt irriterande att du inte slutar när folk uppenbart ber dig. Vi vill inte ha en sån här diskussion här.

• Naimis

Godmorgon tjejer! Denna graviditets första vad-kramp i natt. Blev en del sådana nätter sist, men inte förän senare.

Fryser gör jag med på kvällarna. Sitter fullt påklädd med flera filtar i soffan.

• Naimis

Helenaa- Blir alldeles full i skratt, fick precis se en faktura från ett svenskt företag med svenskt postnummer och postort Piteå, Norge. Alltid roligt med lite tokigheter en vanlig kall fredags förmiddag

• Naimis

Stövelkatten- De där jäkla programmet, får alltid den låten på hjärnan.

Svar på tråden Augustibebis 2012