• 7eHimlen

Augustibebis 2012

Angelica1991 skrev 2012-05-15 10:00:48 följande:
    jag har lyckats fått in 2 bilder i mitt bildgalleri på min profil sida. det gick från mobilen :D mer bilder kommer sen men nu har ni fått en tjuvskik iaf hihi

Åh vad fin hon är Angelica!!! :D
  • 7eHimlen
    godisbit skrev 2012-05-15 10:08:53 följande:
    7e himlen - min favvobutik är Samiras underkläder på götgatan i Stockholm. De är proffsiga, duktiga, trevliga och hjälpsamma och de har beställt hem så du man kan prova om de saknar en viss modell eller storlek. Prismässigt ligger de ca 5 kronor över details för samma märke/modell men de är så mkt duktigare på att prova ut bh att det lätt är värt den lilla skillnaden enligt mig.
    Tack! :) den butiken kände jag inte till, men ska absolut ta en sväng dit när det närmar sig :)
    LindaPernilla skrev 2012-05-15 11:05:22 följande:
    Har ni andra börjat äta järntabletter? Sist jag var hos BM så tyckte hon att det var dags för mig att börja, så jag köpte "Niferex". Känner mig redan bättre med yrseln! Tack och lov.
    Jag hade hb på 130 senast BM kollade, så jag är egentligen inte orolig, men hon tyckte jag skulle äta Niferex ändå. Provade i två veckor och det GICK verkligen inte att gå på toa sen, o jag fick så himla ont i magen. Så efter det har jag hållt mig till blutsaft och försökt äta järnrik mat istället - funkar mycket bättre. Ska t BM nästa torsdag så får se vad hb't visar då :)

• 7eHimlen
    Kampis skrev 2012-05-15 12:26:51 följande:
    7ehimlen: Duroferon fick jag byta till förra gången, blev mycket bättre i magen med dem =)

Okej, får se vad BM säger om hb't nästa vecka, ska fråga om jag kan ta det istället om värdet är lågt. Tack för tipset! :D
  • 7eHimlen
    anneh skrev 2012-05-15 13:25:52 följande:
    Svipp: så känner jag också, liksom, kommer det en bebis? Till oss? Som vi får behålla? Så svårt att förstå för mig :)

Haha jag är helt med er, vadå menar du att det kommer en bebis i augusti? :P Som bara blir vår? :P Tror inte man fattar förrän man har liten med sig i babyskyddet på väg hem ;)
  • 7eHimlen

Sixten är hur gulligt som helst, o passar jättebra med Molly o Harry tycker jag

Jag var trött i förra veckan, men nu är jag hur pigg som helst! Precis som dig, Issan8, så mår jag oförskämt bra, känner inte heller att jag är gravid mer än att bebis är väldigt aktiv :-P vilken tur vi har som (ta i trä) slipper foglossning, tidiga värkar o andra saker

Ang bebisar i närheten så fick min bästa vän barn för 10 mån sen, o lillasyster nu i januari - o i december ska en kusin få oxå, så det kommer bli hur kul som helst!

• 7eHimlen

Min sparkar precis runt om naveln, bara nån enstaka gång över den, men överallt under den, så jag tror det är en blivande akrobat där inne :-P är i v 26 (25+4).

• 7eHimlen

Tjockisbullen o mrsnoname, vad hade ni för bmi innan ni plussade? jag hade 28 o de rekommenderade att jag bara går upp 8-12 kg totalt. Ligger på +5 nu i v 26, så det borde ju gå tar sprutor med innohep (blodförtunnande) eftersom jag i v8 fick en blodpropp. Men annars har jag en drömgraviditet! Hur går det för er?

• 7eHimlen
    ullis1990 skrev 2012-05-18 18:27:42 följande:
    Ligger hemma i sängen i fosterställning och har ont i magen.. I "bebismagen", som mensvärk men mycket mycket värre!! Och då e jag van vid rejäl mensvärk.. Magen drar inte ihop sig eller blir hård, har bara såå ont!! :/
    Usch det låter ju inget bra alls, har du ringt förlossningen?? Kanske skulle kännas bättre att bli kollad ordentligt, så vet du sen iaf om du har nåt att oroa dig för?! Efter Angelica & Strongenoughts för tidiga födslar blir man ju lite nojjig. Vill ju inte skrämma upp dig, men jag hade definitivt ringt o frågat iaf.
    Lycka till & hoppas allt är bra iaf! 
Svar på tråden Augustibebis 2012