tjockisbullen skrev 2012-06-07 08:51:25 följande:
Den här bebisen håller verkligen låda nu! Vet inte VAD han gör dock för det känns inte som sparkar direkt utan mer som att han vänder sig fram o tillbaka, flera timmar på natten och han fortsätter nu på morgonen med lite stretch:)
Sådär håller min oxå på, helt sjukt vad han akrobaterar! :P mysigt är det!! <3
-
Usch och fy och fräääääääääs!!! Idag har jag verkligen vaknat på HELT fel sida!! Jag har hittills varit förskonad från gravidhormoner och gråtmildhet och utbrott, men de senaste dagarna retar ALLT upp mig!! Antingen så vill jag gråta eller så fräser jag! Helt sjukt jobbigt!!! Jag är i vecka 29, ska det vara såhär nu till BF? :( Känner mig värdelös och ful och fruktansvärt tråkig och helt plötsligt rädd att frugan ska bli värsta besserwissern när bebis kommer ut, att jag inte kommer kunna göra nåt med vår son utan att hon ska kommentera hur jag gör det. Förstår inte vad detta kommer ifrån alls, och hon är ju lika ny på bebisar som jag är så jag tror ju egentligen inte att jag behöver oroa mig.. Är det nån annan som varit med om liknande hormonsvall såhär sent i graviditeten? :P