Augustibebis 2012
Kampis, jag älskar oxkså att vara gravid! Visst längtar jag som en galning tills det blir augusti, men förutom att fötterna är svullna på kvällarna så har jag inga krämpor, så jag bara njuter!! :D
Dessutom är jag av någon anledning helt säker på att bebis kommer i början på augusti, runt den 9:e, istället för den 25:e som beräknat. Vet inte riktigt varför. Tar ju blodförtunnande spruta dagligen för att slippa få en propp till, och med den medicinen så brukar man tydligen föda lite tidigare (men inte så långt innan som jag tror), och ha lindrigare och snabbare förlossningar. Så jag håller tummarna. Senast den 17/8 tror jag vår groda tittar ut iaf! :D
Igår var jag o min fru på möte på Mama Mia med Regnbågsgruppen. Det är som en föräldragrupp med samkönade par. Vi var väldigt skeptiska innan, eftersom vi i övrigt inte hänger i "gay-världen" längre, men det var faktiskt roligt, kändes kul att träffa några i ungefär samma sits som oss. Och BM som ledde gruppen kändes som att hon visste vad hon pratade om efetrsom hon själv lever med en annan kvinna sedan 25 år. Sen skulle jag säkert trivts lika bra i en "hetero-grupp" för jag hatar verkligen att bli ihopparad bara för att man har samma läggning. Tycker det blir lite fjantigt. Men iaf.