Augustibebis 2012
Alltså var är mammsen? 
Alltså var är mammsen? 
Åh Ninime TACK!! Blev orolig ju.
Husmodern: jasså? Min gjorde svinont, ville nästan be henne sluta och jag var med "mogen, mjuk å fin". Min svepning var lyckad dessutom. Men jag tror faktiskt inte det spelar nån roll om det gör ont eller inte för att den ska va lyckad, vet de som den varit lyckad på som inte kändes nåt.
Tycker alla bm säger olika om allting!
Jag fick direkt molande mensvärk å tryck nedåt som satt i i flera timmar. Sen började jag få förvärkar som jag hade i två dagar innan vattnet gick.
Cupcake: åh grattis!!!! Sa jag inte any time igår?! ;) mys och njut!!
Tack 070912: hjälper att höra andras historier. Inser också nu att det är lustigt att vi aldrig pratat om det. Har ändå varit tillsammans i nio år. Inte så kul att höra när jag redan saknar graviditeten nu! Hoppas verkligen att han ångrar sig... Han var inte sådär jätteintresserad av magen när jag var gravid men nu får jag knappt ha min dotter för han ska gulla med henne hela tiden så hoppas han kommer sakna det om nåt år när hon blivit större.
Lycka till A R!! Och äntligen Angelica!! :)
Stort grattis trossan!! Hur stor hade de nu förutspått henne, minns inte?
Fru elle: tack! Så skönt att läsa om män som ändrat sig! Det finns inte på min karta att bara ha ett barn. Vill ju "bara" ha ett till, ska det va för mycket begärt? ;)
Åh jag blev bara så varm i hjärtat. Gick in i tråden jag började hänga i för ett år sedan, en sån där "vi som försöker bli gravida tråd". Ganska snabbt så trillade folk av där för att de fick plus ganska snabbt, jag var en av dom. Men där hänger fortfarande några kvar som det tyvärr tar längre tid för och som fortfarande stöttar varandra. Läste nu att en av tjejerna ÄNTLIGEN är gravid och jag blev bara SÅÅÅ glad! De hade börjat utredas för barnlöshet och sådär. Visst blir man glad?
Hehe, kanske inte så spännande för er men jag var bara tvungen att få skriva det hihi...