• Saaajmon

Augustibebis 2012

Ellenbmt skrev 2012-02-11 21:59:33 följande:
    Om jag ligger på rygg så bränner det som Satan i svanken!! Är det foglissning?
    Jag har samma, jag kan inte ligga på rygg alls :O 
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    Ellenbmt skrev 2012-02-11 22:03:08 följande:
    Usch! Jag la mig på dotterns golv för hon var ledsen, nu kommer jag lixom inte upp... Aj aj aj....
    Det låter som foglossning...
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

Helosan är bra har jag hört :) 

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

Jag har fått reda på att det blir stora omställningar här hemma. Min mamma kommer bli ensamstående, men jag hoppas på att kunna hjälpa henne så mycket jag kan innan jag flyttar ut innan pyret kommer! Det var väntat faktiskt.. Men men... Hoppas att jag kommer kunna få stöd från er tjejer :) 

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    Stövelkatten skrev 2012-02-14 14:24:48 följande:
    Oj, det låter verkligen som en omställning. Du ska alltså flytta ut sen innan bebis kommer? Hoppas din mamma mår okej.
    Det är hennes val, så jag tror att hon kommer klara detta bra. Hon är en stark person och har tänkt på detta LÄNGE! Jaa, det kommer bli så då vi inte har plats för bebisen här hemma då vi bor i en 3:a. Jag har en lillayster som måste få plats, så det blir att jag flyger ut. Men jag säger inte nej till dig, men hade mer än gärna bott hemma första 6 månaderna. Men nu blir det som det blir! 
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

Jag har fått en sådan olustig känsla att någon kommer ta ifrån mig mitt barn när den är född och att jag ska förlora vårdnaden då jag är ung och har ingen superekonomi direkt. Det är min största rädsla att socialen ska ta ifrån mig mitt barn  Rynkar på näsan

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    Tina lind skrev 2012-02-14 16:48:57 följande:
    Inte ska du oroa dig över det, ingen kommer ta din bebis för att du har dåligt med pengar!
    Man får sådana där tankar och blir orolig över allt och inget när man är gravid (och ammar), jag oroar mig över helknasiga saker men du ska verkligen inte gå och oroa dig över det där för det kommer inte hända!

En klasskompis till min syster (hon går i andra ring) fick barn tre månader efter mig förra året, hon har det jättedåligt ställt och inget stöd från sina föräldrar (jag har gett henne kläder och barnsaker) men ingen har tagit hennes bebis. Så oroa dig inte, släpp den oron :)
    haha, man blir lätt orolig och paranoid. Jag vet att de inte kommer ta mitt barn. Men man älskar sitt ofödda barn så mycket att man skulle gå sönder om någon tog mitt älskade barn :) 
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    Tina lind skrev 2012-02-14 16:56:53 följande:
    Ja jag vet och det blir bara värre när de väl är födda :P Jag oroar mig hela tiden över min ettåriga son och det lär ju inte bli bättre... Försök njuta istället, även om det är lättare sagt än gjort... Jag ser på unga mödrar som går på femman och efter jag sett på det blir jag också orolig över allt möjligt, speciellt när man sett hur en del får sina barn tvångsomhändertagna. Även om det lär ligga jättemycket bakom det mer än man ser på tv så blir man så ledsen och orolig över sitt eget barn. Fast man är i en helt annan sits.
    Man blir det.. man blir så orolig att man nästan kräks :( Man blir inte mycket klokare av att se dem programmen. Man tror på allt som man ser och sedan blir man orolig... Näe, man måste hålla sig ifrån sådana program ibland! :) 

7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon
    Hejåhå skrev 2012-02-14 17:13:46 följande:
    Kan det vara så att du tittat på för mycket "Unga Mödrar" på femman?
    Känner att jag sett för mycket av det ;) 
    7 Augusti 2012 ♥
  • Saaajmon

Ni borde se det här klippet tjejer! Jag kan garantera att tårarna som forsa som i niagarafallet Flört 
    ---> Tycker du borde se detta klippet: 
    ">

7 Augusti 2012 ♥
Svar på tråden Augustibebis 2012