• Saaajmon

Augustibebis 2012

Är drogad av denna låten :D --> 
    ">

7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Det där med illamående.. Trodde jag skulle slippa det. Men har börja komma tillbaka igen några gånger under dagen.. Men idag är den lite starkare... Trött är jag också! Får nog gå och lägga mig i sängen och vila, lär somna eller något :) 

7 Augusti ♥
  • Saaajmon
    FruMii skrev 2012-01-31 18:35:46 följande:
    Jag är bla reumatiker och bär på speciella antikroppar som gör att barnet kan riskerar att få hjärtfel, så jag måste gå på täta kontroller, speciellt mellan vecka 18-24, för att kontrollera hjärtljuden. Sen så gör även min sjukdom att jag kan få små (tillväxthämmade) barn och för tidigt födda.. Så oron släpper inte här bara för att man passerar de magiska 12 veckorna utan då har man nästa sak att oroa sig för.. Men men, jag är glad att dom har så bra koll på mig, känns lite lugnande. Hur är det med dig? Vad har du för "bekymmer"?
    Min mamma är reumatiker, men där blev det inga extra kontroller. Men detta var då 93-34 så det är kanske därför. Men jag är fullt frisk 17 åring idag med några allergier idag och gravid förstås ;) 
    7 Augusti ♥
  • Saaajmon
    Bellatrixx skrev 2012-01-31 21:03:13 följande:
    Haha mm, då blir det nog fint oavsett vad!! :) Men vaddå, breda lår är ju snyggt tycker jag. "Kvinnligt" och snyggt Skrattande Mm verkligen, kul att fantisera som sagt och föreställa sig hur den kommer se ut. Vad det kommer bli för kön, om den kommer ärva personlighetsdrag ifrån mig/killen osv osv.. Mycket roligt att tänka på Skrattande
    Stackars mitt lilla barn om den får min envishet ojojoj Flört
    7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Jag har börjat bli så hårig på armar och mage.. Mysigt eller inte. Kommer se ut som en pälsboll till slut haha :D

7 Augusti ♥
  • Saaajmon
    Kampis skrev 2012-01-31 21:44:10 följande:
    Imorgon ska vi på Ul + kub. Fast det känns inte så roligt.
    I morse dog en av mina bästa vänners 5 åriga son. 
    Usch, hemskt det där! Beklagar sorgen över din väns son! Skickar styrkekramar till din vän!
    7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Jag kommer inte heller köpa värsta dyra vagnen som de flesta som jag har sett på olika sidor har gjort.. 8000, respektive 11000 kronor. Ser ingen mening med att betala så skyögt för en barnvagn som man kommer kanske bara använda en gång i livet. Jag köper hellre en ingången vagn som jag funkar. Man blir alltid mer rädd om sina dyra saker än de gamla man köper. Tur blocket finns :) 

7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Usch, jag blir livrädd när ni skriver om ofostrig graviditet och MF... Jag har inte haft extrema symtomer, men det hade jag inte förra gången heller (gjorde abort). Jag har också tänkt flera gånger på om det verkligen finns något där inne och ändå växer magen :) 

7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Nej, nu får vi sluta prata om detta och oroa varandra. Vill bara låsa in mig på toaletten och gråta när jagf läser sådant här :( 

7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Jag förstår om du är orolig. Men så orolig som du är, är verkligen inte bra! Skulle bara vilja krama om dig och säga att du inte ska känna så. Glad

7 Augusti ♥
Svar på tråden Augustibebis 2012