Augustibebis 2012
Jag har känt av lite vid höfterna att det sticks lite då och då? Någon som har vart med om det? =)
Jag har känt av lite vid höfterna att det sticks lite då och då? Någon som har vart med om det? =)

Mina pojkar komm i v30 och va prematur. Är en omväldande upplevelse där tiden praktiskttaget står stilla. vad undrar du om?
Vi har kommit till den punkten i samhället där vi som föräldrar måste inse att våra barn måste gå på dagis för att må bra/ få stimulans och allt vad det nu pratas om? Måste de gå på dagis för att utvecklas normalt och vara välbefinnande små varelser? Har vi nått den punkten där vi som föräldrar känner att vi inte räcker till och kan ge våra barn allt de behöver?
Har en förskoleaspekt fått en större verkan i våra barns liv som gör att de blir bättre människor av att få den stimulansen den får just på en förskola? Har vi kommit till den insikten där vi inte klarar av att tillferedställa alla våra barns behov på egen hand eller handlar det mest om lathet, brist på engagemang och en ren bekvämlighet att vi som vuxna människor kräver egen tid?
Läs resten här -> http://mittlivv.blogg.se/2012/january/synd-1.html