Bellatrixx skrev 2012-01-20 08:39:51 följande:
Godmorgon och grattis till att ni ska gifta er!
Läser ju i detta forum varje dag och har läst en del om lustiga drömmar. Inatt drömde jag en lustig men rolig dröm, jag drömde nämligen att jag har haft mobilen på ljudlös och att när jag kollar på telefonen så har jag ett missat samtal av nummer 0588585 (påhittat) och utav mästerkattenistövlar, haha!
jag ringer först upp det första numret då jag tänker att undra vem detta kan vara? och då visar det sig vara Saaajmon ifrån denna tråd, och vi sitter och snackar lite om graviditet och sedan lägger jag på då jag är stressad över att jag måste ju ringa upp mästerkattenistövlar (jag är inte en blyg person men kan lätt bli lite nervös) så jag ringer upp för att även hon och jag snackar lite om att vi är trötta och förväntansfulla.
Efter att jag har lagt på börjar tankarna gå, undra hur de fått tag i mig osv, och kom på att jag hade skrivit ut mitt nummer på familjeliv och så tänkte jag "ja, men det här var väll himla trevligt, borde ringa upp någon dag snart igen"
Haha, alltså det var en väldigt lustig dröm men glad var jag och tyckte att det var lite skojigt :)
Haha, jaa... Ska jag känna mig speciell nu?

Jag börjar väl snart drömma om FL och MinBebis haha.. Kanske spenderat för mycket tid här?