Inlägg från: bez imena |Visa alla inlägg
  • bez imena

Augustibebis 2012

Gaah besök första tiden efter fl.. Har typ skämtat o sagt till mamma o storasyrran att vi ska inte ha besök i början. Syrran har 4 egna o hon tyckte om att ha besök hela tiden, hon kan inte fatta att vi är olika. Sa en gång för mkt att vi inte vill ha besök då helt plötsligt snofsa hon till sig o sa upp kontakten i ca 3 v.. Sa att jag intr va glad att få barnet, att jag förbjöd dom glädjas över vårt barn o massa omoget trams, hon är 10 år äldre än mig.... Jag blev skitledsen såklart o fick dåligt samvete p grät i fler dagar.. Men nu är vi såklart sams, vi bor inte långt ifrån varann o vi har inte pratat om det som hände då. Sen svärföräldrarna då... De kommer från kroatien o ska bo hos oss jag vet inte hur länge Blir trött bara jag tänker på det. Men men, sen går det väl ett halvår tills vi ses igen så nog står man ut. Gnäll gnäll gnäll....

Bm sa att junior vänt sig, som jag trodde. Så nu sitter han o guppar på urinblåsan

• bez imena

Elfsan87; vi hann inte med IVF, jag plussade 2 veckor innan allt skulle dra igång. Tog nästan 3 år...

Ang energi som ni fått, samma här!! Har jämt sovit när mannen kommit från jobbet men idag klippte jag gräsmatta i 3 (!) timmar. Fixade barnrummet. Slängde o rensade grejer, damma o tvättade två fönster. O kan inte sova än?? Haha.. Börjar nog bli hungrig oxå.

O vikken idiot till BM som sa sådär om magen, fyfan

Ska läsa ikapp allt imorrn Gonatt!

• bez imena

Ninime; hur är det med "mens" värken? :0

Idag ska jag köpa mig en amnings bh, så jag kan börja packa väskan. Vet att jag kanske borde vänta med det köpet tills det är nära o pattarna större, men om man tar en lite större? Tycker f ö de är grymt fula... Iaf på lindex. Som skrynkliga papperspåsar.

Hoppas ni får en fin o solig dag som här

• bez imena

Tack för tipsen om amn. bh:ar!!!

Låter härligt Tesdy, så du är en hot mama idag du :)

• bez imena

Jag har täckt spjälisen med ett lakan. Men sen funderar ja om inte bebis ändå får ligga ovanpå det tjocka täcket, så jag virade ihop ett lakan till typ ett babynest och lade en babyfilt på det... Få se hur det blir sen... Så kul att vara där o känna o klämma på grejerna o byta filtar o snuttisar hit o dit... Haha... Och att övningsköra med vagnen inomhus, hehe ;)

• bez imena

Härligt naimis :)

Stövelkatten; låter inte bra det där stackarn! fy tusan för o va sjuk nu, hoppas du har ngn som tar hand om dig idag. Krya på dig!!

Idag blir det liie shopping! Wohoo. Undrar bara i vilka skor... Känns som att mina ömma fötter fått ett par rediga trampdynor? Äcklig känsla. Få se om man sjunker så lågt att man köper sig ett par foppisar (blä)

• bez imena

LiJon; på bb i falun får man allt, sa en vän. Typ bindor o blöjor o nåt till bebben men jag tar med lite extra ändå

Jordgubbar blir det här med, i stoora lass! :)

Köpte inga foppa idag! Däremot den tjockare amnings bh:n. 80 e!!! Från hm. Minns mkt väl nu om någon som sa att dom hade obehagliga skenor på sidorna. Ush!!! Jag ska plocka ut dom!!
    Sen två förp a 30/ask amningskupor. Mjuk pennkjol på rean, smycken på rea o sköna trekvarts från hm mama. Plus leggings! Tror jag ska packa väskan så min hjärna kan varva ner o sluta tänka....

O som gadget; enorm aptit jaaaa!!! Hungrig hela tiden! :)

• bez imena

Hmm också en karl på party så jag har hunnit med att ära en o en halv liter jordgubbar o 100 g choklad.. Inget på tvn o kvalmigt konstigt otäckt väder så man inte törs ut o promenera heller...
    Min vände sig tillbaka för ett tag sen!!! Skitskum känsla som att magen vändes ut o in sen kom hickan nerifrån igen så nu kan ja pusta ut.. Var så avis på et som hade lillfisen vänd åt rätt håll! Och muffilandet kom tillbaka, haha...

Svar på tråden Augustibebis 2012