Inlägg från: bez imena |Visa alla inlägg
  • bez imena

Augustibebis 2012

Haha skönt o höra fler som boar, det är ju galet!!skulle lätt kunna tvätta allt som går i maskin o tillome katten nästan! Lr iaf skicka henne till veterinären och få henne rakad...

• bez imena

Wohoo, grattis till en ursnygg komplett vagn!! Äntligen liksom

• bez imena

Morrn! Också en som sovit knasigt.. Mest tack vare nästäppa, och mage som gör ont hur man än ligger. Tar otrivin kanske lite för ofta, men det enda som hjälper. Kanske är farligt :0
    Idag blir det stranden efter lite tros-shopping. Hoppas ni får en skön dag

• bez imena

våfflan får sig en liten ansning då och då, men pga alla kluriga ställningar får jag halsbränna på köpet. O det är nog skitfult gjort men ja skulle inte våga vaxa nu :-0

• bez imena

Ja här är det tyst från vännernas sida oxå.. Vi kan väl alla här träffas istället?

Gjorde cupcakes idag o bjöd stora familjen på gofika. Nu är man lagom mör o latar mig i solsängen på altanen. Riktigt skön dag ändå, solen behöver inte steka på varje dag.. Lite för kvavt men hä gönt nå.

Lillpruppen har vänt sig igen så han sitter, och på vänster sida denna gången... Inte ofta han sover heller, bökar mest hela tiden, gör era det också?

• bez imena

Har för mig de blir lugnare när de ligger fixerade? Hur går det?

• bez imena

Cupcake; skönt! Då hade ja rätt ;)

Ninime; spännande, håller tummarna det blir bebis snart!

• bez imena

Sommaren; visst är det skönt o bada när man känner sig som en michelingubbe :)

Här har det regnat hela dagen lång...
    Såg just filmen act of valor, och är helt damn rödgråten o mosig i fejjan :/ En man räddade de sina uti strid genom att lägga sig på en granat.. Och hemma väntade hans gravida fru... Buhää

• bez imena

Fy fasen vad obehagligt frufoxy
    För min syster var det tvärtom ist. Hon hade fått tvillingar och låg i sängen med bebisarna vid varsitt bröst.. Nyförlöst..Ingen kom och hjälpte och hon kände hur de började glida ner åt varsitt håll och hon hade kramp tillslut pga av hur hon höll dom.. Tillslut fick hon tag i en bm som luktade cigarett och var skitirriterad att hon var tvungen att komma o hjälpa och bara snäste åt henne och var allmänt grinig..

• bez imena

Psst då är vi 3 som har bf den 10e aug!

Svar på tråden Augustibebis 2012