Inlägg från: bez imena |Visa alla inlägg
  • bez imena

Augustibebis 2012

Jloow; bara en tripp över dagen, bor ca 10 mil norr om v-ås
    Det blev lite oplanerad shopping.. Sitter nu i baksätet med en fet bäddsoffa till höger om mig..
    Alltså vad folk kan glo!!! Shit i min låda. Satt och åt på ikea och varje gång jag tittade upp glodde en tant, kille, gubbe och alla ser så jävla sura ut!!?

Babyhummingbird; förstår att du inte vill killen ska på svensexa!!skulle känna likadant. Jag byter t o m kanal när det är so u think u can dance, för alla är ju så ärtiga o snygga.. Hahaa. Svartsjuk jag?? Nää hihi

• bez imena

ellenbmt; å ja känner igen det där!

• bez imena

hemmisar, blowjobs, squirts och slemproppar...hahaa.. ni är verkligen helsköna. Tur jag hittade er, fast jag inte varit med från början :)

Klickade bakåt, till början i bildtråden och såg era små pyttemagar... Den tiden saknar jag! Åh... gråter nästan en skvätt, minns mitt första plus, inne på rustas toalett Solig

• bez imena

Cupcakekiller; japp, jag hade bim och vi var och handlade och kunde inte hålla mig tills vi kom hem så jag köpte digitaltest på apoteket som va bredvid o sprang in på toan i rusta, hehe kände bara på mig att nu har det nog tatt sig, efter några års försök. Fränt var det!

• bez imena

Åh mysigt å läsa om era plus med :)

Inatt har jag vankat runt i huset som en orolig mamma... Haha.. Mannen var och festade och kom hem sent. Blev många mackor uppätna under tiden, är också hungrig konstant! Imorse när affärn öppnade köpte jag nybakt bröd o gott pålägg till oss.. Yum! Snart ska vi på blåbärsjakt med fyrhjulingen! Hoppas ni får en bra dag alla!!

• bez imena

Grattis till er Ebba hoppas ni mår bra!

• bez imena

Jaha vaken igen.. Regnet öser ner och magen kurrar. En pizza vore gott nu.

• bez imena

Åh kebab..,
    mm inte kul när dom får hicka! Tycker det brukar hålla på så länge!
    Börjar få halsbränna jag med nu. Dags att äta

Kramp i strupen lät otäckt!! Usch

• bez imena

Meen!!! Donken åhåå va gott med en hög ostburgare!!

• bez imena

Wow, visst är det gött o rensa o kasta!! En pizza på de kan jag tänka mig passa alldeles utmärkt! Är fortf. sugen!!!

Rostade bröd i natt vid halv tre och nyss igen. Pinkat för tredje ggn sen läggdags. Nu ska ja prova att sova igen...

Svar på tråden Augustibebis 2012