Inlägg från: bez imena |Visa alla inlägg
  • bez imena

Augustibebis 2012

Angelica; vet ej vad jag ska skriva.. En hel massa styrkekramar till dig..

• bez imena

Morr... Skrev ett långt inlägg och så råkade jag radera... Hatar att skriva med telefon.

Nu ska jag hämta morgontidningen o äta något. Regn idag igen, ovanligt :-/

• bez imena

Visst är det bara en viss tid man får gratis att förbruka? Så fattar ja d som. Sen fortsätter man där man slutade sist o sen kan man ej lyssna mer? Men jag hör hjärtat, häftih

• bez imena

Haha jordlukt... Men jag håller med om att bensin luktar gott.. Mmm!! Därför jag mer än gärna klipper gräset också ;)

Nu måste jag va äcklig.. Kan inte tänka mig att jag är ensam om detta piniga problem..
    Alltså jag är helt förstörd ang detta åh jag hoppas dom försvinner, hemorrojdäckel

• bez imena

Oki dok,, xyloproct inhandlad. Tvättservetter var ju en bra ide oxå! Tack tack :p

Läst om fler som har huvudvärk, har det jag med och haft i fler dar, alvedon hjälper inte. Kan vara det roliga vädret oxå...
    Ligger på altanen, solen skiner och d regnar och åskar som bara den, hundarna ylar och det blåser...himla mysigt ändå. Men vill bara zzzova.

• bez imena

Haha herregud, suga på stenar! Hört om folk som knaprar murbruk och en väns mamma sög på det rödbruna på tändstickor!! Knasigt :) kroppen säger ju vad den behöver! Men bensin lär den inte behöva!?! Tänk en ångande bensinmack i solsken, thats heaven ;)

• bez imena

Fransyskan; jasså? Stämmer inte på mig då jag har bra järnvärden :)

Lijon; vilken mardröm att han bara försökte vifta bort det, att inte bli tagen på allvar! Hade också börjat gråta, tur han ändrade sig!

• bez imena

Grattis ninime!! Och grattis i efterskott blomsterfröna!

Uppe före 6 idag som många av er. Dimmigt, kallt riktigt höstväder ute nu. Mannen är ledig idag så det blir att besöka västerås o kika runt lite där.. Så man är lagom mör när man kommer hem på em :/

Svar på tråden Augustibebis 2012