Augustibebis 2012
Angelica; vet ej vad jag ska skriva.. En hel massa styrkekramar till dig..
Angelica; vet ej vad jag ska skriva.. En hel massa styrkekramar till dig..
Morr... Skrev ett långt inlägg och så råkade jag radera... Hatar att skriva med telefon.
Nu ska jag hämta morgontidningen o äta något. Regn idag igen, ovanligt :-/
Visst är det bara en viss tid man får gratis att förbruka? Så fattar ja d som. Sen fortsätter man där man slutade sist o sen kan man ej lyssna mer? Men jag hör hjärtat, häftih
Lycka till capy! :)
Haha jordlukt... Men jag håller med om att bensin luktar gott.. Mmm!! Därför jag mer än gärna klipper gräset också ;)
Nu måste jag va äcklig.. Kan inte tänka mig att jag är ensam om detta piniga problem..
Alltså jag är helt förstörd ang detta
åh jag hoppas dom försvinner, hemorrojdäckel
Oki dok,, xyloproct inhandlad. Tvättservetter var ju en bra ide oxå! Tack tack :p
Läst om fler som har huvudvärk, har det jag med och haft i fler dar, alvedon hjälper inte. Kan vara det roliga vädret oxå...
Ligger på altanen, solen skiner och d regnar och åskar som bara den, hundarna ylar och det blåser...himla mysigt ändå. Men vill bara zzzova.
Haha herregud, suga på stenar! Hört om folk som knaprar murbruk och en väns mamma sög på det rödbruna på tändstickor!! Knasigt :) kroppen säger ju vad den behöver! Men bensin lär den inte behöva!?! Tänk en ångande bensinmack i solsken, thats heaven ;)
Fransyskan; jasså? Stämmer inte på mig då jag har bra järnvärden :)
Lijon; vilken mardröm att han bara försökte vifta bort det, att inte bli tagen på allvar! Hade också börjat gråta, tur han ändrade sig!
Oh my..barnläkarna på svt 1..
Grattis ninime!! Och grattis i efterskott blomsterfröna!
Uppe före 6 idag som många av er. Dimmigt, kallt riktigt höstväder ute nu. Mannen är ledig idag så det blir att besöka västerås o kika runt lite där.. Så man är lagom mör när man kommer hem på em :/