fru Elle skrev 2011-12-21 21:01:10 följande:
Kan inte tala för alla andra, men jag bokade en tid på en kvinnoklinik. Har inte fått denna tid via MVC. På det MVC som jag går så gör man ett UL i samband med inskrivningen men bokade tid för VUL då jag ville veta innan jul.
Där jag bor får man inte mer än RUL i vanliga fall.
Jag har försökt komma fram på telefon till KK här, men det är upptaget konstand hela deras telefontid, och ingen telekö...
Är jätte-jätte-orolig över att få ett till MA, som jag ju fick i början av okt. Då hade fostret varit dött i flera v. i magen tydligen, fick mf i v.8+1 enligt mina beräkningar med hjälp av fl, dvs exakt samma dag som idag!! Är nu enligt mina beräkningar i v.8+1 idag tor...
Vi har tänkt berätta för släkten på julafton, men då vill jag ju veta att det är nåt som lever inuti mej först.
Va med sambon till min goa bm idag på kub-info, och då berättade jag om min stora oro för mf igen, och mina svårigheter att nå KK på telefonen, så hon skulle försöa hjälpa mej att få en tid där för VUL på fre då min sambo är ledig från jobbet och kan ta sonen då.
Jag skulle ringa och påminna henne om det idag tor, så hon inte glömmer det.
Jag hoppas verkligen jag får en tid!! Annars åker jag dit på fre bara och kräver att få ett VUL, och vägrar gå hem innan jag fått det. That´s it liksom. Inget annat är tänkbart.