• Naimisen

Augustibebis 2012

Är de någon som har koll på alla gratis-gravid-boxar man kan hämta ut? Hämtade från babyproffsen och liberos sist men de ska ju finnas massa mer.

• Naimisen

Tack Anneh! Ska skriva ner alla så jag kommer ihåg till senare

• Naimisen

Godmorgon! Försöker som vanligt kämpa på trotts illamåendet. Får man säga att man redan är trött på de?

Lundin- Jag har ingen hund själv, men mina föräldrar hade de när dom fick mig. En liten tibetansk spaniel som dom haft ganska många år.
    När dom kom hem med mig drog sig hunden undan i ett hörn det ar en stor omställning för honom. Sen när min lillebror kom så var de inte alls på samma sätt

• Naimisen

Elle- Längtar verkligen tills ja slipper detta illamående. De tär verkligen på en, man känner sig inte som sig själv.

Jag har också någonstans i bakhuvet "tänk om de är fler än en". Nu tror ja den chansen är extremt liten. Men mannen drömde för flera månader sedan att vi fick tvillingar.
    De spökar lite tror jag.
    Jag tror i alla fall att minst 1 i denna tråd kommer få fler än en bebis.
    Ska bli spännande att se vem.
    Någon som har de i släkten?

• Naimisen

Vippan- De är mamman som bär på de.
    Då kanske de blir ni da ;)

• Naimisen

Enäggs är inget genetiskt, så de kan de bli ändå. Sen är de ju större chans om man som elle säger blivit gravid genom olika fertilitetsbehandlingar.

• Naimisen

Vippan- Satte sonen framåt när han fyllt 1, annars skrek han. Finns ju några man kan ha bakåt med, typ bugaboo donkey, booz har jag för mig, teutonia, är dom ja kommer på nu

• Naimisen

Vippan- Har den inte, men den står just nu högst på vagn-listan.
    Den har större och luftfyllda däck, så den funkar bättre i terräng.

• Naimisen

Anneh- The, knäckebröd med någon form av färskost, en rostsmörgås med ost, flingor och fil, skyr(isländsk yoghurt liknande sak) eller banan..lite olika beroende på vad jag känner för eller hinner.

Svar på tråden Augustibebis 2012