Augustibebis 2012
Jag har precis vaknat från tupplur nr 2 idag. Att man kan sova så mkt
Jag har precis vaknat från tupplur nr 2 idag. Att man kan sova så mkt
Idag har känt sug efter rostat bröd med bara smör, apelsin och start med mjölk. Tur att maken är påväg hem med det :)
Har ju tagit ett kort varje dag jag går in i ny vecka, och jag ser inte Lika svullen ut längre.
Elle- Jag måste småäta, annars mår jag alldeles för illa. Brukar bli något minst 1 gång varannan timme. Typ en frukt, eller en smörgås..ibland några pepparkakor.
Något ja tycker är jätte jobbigt är toaspringandet. På jobbet är ja säkert där var 90 min, och då har jag hållt mig så länge de bara går. Efter koppen kaffe blir de ännu oftare.
Elle- Mig gäller de mest att inte gå med tom mage. Så de som faller mig i smaken just då
Nyköpings- Skönt att höra!
Jloow- Grattis och välkommen!
Godmorgon! Här är de en som förmodligen dragit på sig flunsan. Har inte mått så dåligt på massa år, feber, super täppt, ont i bihålor, ont i örona och feberont i kroppen. Som om de inte räcker med att må illa och va trött redan, dessutom är sonens dagis stängt just idag så de blir bara att försöka överleva denna dag som gäller
Jag blev också enormt sugen på våfflor. Jobbigt läge..måste kika om jag inte har lite mix i skafferiet
MrsTM- Det är svårt att säga hur mkt alkohol bebisen tar skada av, och därför rekommenderas de att man helt avstår.
Ser själv ingen mening med att välja de när de finns alkoholfritt.
Sen vet ja inte hur mkt som går över till bebisen innan moderkakan sätts i funktion.
Blev ju ett glas champange på julfesten då en av cheferna bjöd, mindre lätt att tacka nej då.
Men nu blir de ingen alkohol på lääääänge
Ja har en tendens att avsky alkoholsmak när jag är gravid.
Sist råkade mannen köpa lättglögg och ja kände direkt av alkoholsmaken. De får bli champis på nyårsafton :) gott de med