• Naimisen

Augustibebis 2012

Natlup- De blir inga dyra saker före rul. Barnvagn beror ju lite på om man köper ny vagn i butik kan de vara några månaders leveranstid. Sist köpte vi i vecka 25, sen fick den stå i butik tills vi ville hämta den.
    Denna gång har vi lite funderingar på att ta en semester till USA i vår, och i så fall beställer vi den innan och hämtar ut den när vi är där.

• Naimisen

Idag frågade min man hur jag ska kunna jobba med de illamåendet jag har, känns bra att han fattar att jag mår riktigt dåligt.
    Nu är ju jag en sån som biter ihop och kämpar på. Snart är de ju jul och lite ledigheter.

• Naimisen

Bullen- De brukar vara flygstopp från ca 2 mån innan BF. Men de är lite olika beroende på bolag.
    Vi tänkte också åka till New York, då mannen har släkt där.

• Naimisen

Anna- De brukar bli den reaktionen när jag tänker tillbaka på de själv, framförallt med alla hormoner i kroppen nu.

• Naimisen

Elle och Ari- Det är lite de jag kollat UJn får man för nästan halva priset. När jag spanat på donkeyn har den varit ca 4000 billigare där.

• Naimisen

För oss blir de nog mest hemma i sommar. Blir en tur till min släkts ställe på västkusten över midsommar, och sen åker vi säkert till svärföräldrarna i Dalarna. Men från iaf mitten av juli lämnar jag inte Sthlm.

• Naimisen

Bullen- Tyvärr inte men de låter som du skulle kunna få de enligt mig. Men jag har ingen aning

• Naimisen

Gud va mkt de skrivs här!

Nyköpings- Grattis!

Just nu är de kyckling med curry såsen som inte går ner. Tacos står inte heller högt på listan, korv funkar..iaf ungsbakad falukorv.
    Hur är de med rökt skinka? Är så sugen på fralla med ost och skinka när jag kommit till jobbet. Brukar aldrig äta skinka annars.

Idag fick jag reda på att jag får förlängt kontrakt på min tjänst ytterligare 1 månad, andra roligare arbetsuppgifter så de känns super kul.

• Naimisen

Va ytterst nära att shoppa första bebisplagget idag när jag shoppade åt sonen. Kappahls newbie kollektion är fantastisk, men jag har inte bestämt mig om den känns för vintrig än.

Svar på tråden Augustibebis 2012