• Naimisen

Augustibebis 2012

Bullen- Det beror på hur lång cykeln är och när du hade äl.
    Jag hade sista första mensdagen 27/10 och ät enligt babycenters på 6+1 idag.
    Körde fertilityfriend innan ja plussa för att ha koll på äl och fick där BF datumet 1 aug.
    Eftersom min cykel inte är 28 dagar och lutealfasen är på längre än 14 dagar i mitt fall.
    Ställde då in BF datumet istället för första mensdagen

• Naimisen

Bullen- Va skönt att ha de så.

Längtar till rul så man kan få sitt officiella BF datum

• Naimisen

Grattis alla nya!

Är de fler än jag som redan är helt inne i graviditetsträsket? Funderar på namn, barnvagn, tittar på bebiskläder, funderar över allt annat som ska köpas, etc.
    Vet ni om ni vill kolla kön?

• Naimisen

Vippan- Jaså? Va trist! Varför är de så?

• Naimisen

Bullen- Vi var tvärtom sist, jag ville kolla men inte mannen. Han fick sin vilja igenom den gången, för då visste jag att ja skulle få bestämma denna gång, så vi ska kolla.

• Naimisen

Elle- Är ni nöjda med duon? Jag har 3 vagnar de står mellan och den är en av dom..men den känns gigantisk.

• Naimisen

Vippan- Så om man skulle göra rul i v 20 och fråga, skulle dom tvärvägra att berätta?
    Då får man väl inte ens göra abort.
    Där vi gjorde rul stod de att könsbestämmning inte ingick, men dom berättar ändå om man vill veta.

• Naimisen

Nyköpings- Inlägget försvann. Tycket PT är snygga, men jag gillar inte riktigt iden med att ha ett barn så långt ner, och inte heller hur den fungerar när man hat en lift till bebis. Samtidigt är dom ju super smidiga

Svar på tråden Augustibebis 2012