• Helenaa

Augustibebis 2012

IIIIiiiiiiiiiiii vad Jag längtar till imorgon!!! Kl 13 ska jag och göra VUL och är lite smått nervös men känns otroligt roligt att få se våran lill* :) Är redan i v.8.....går ändå som framåt :) Dock spyr jag nästan varje dag nu och blir vrålhungrig direkt efteråt. Lite jobbigt. Får väl återkomma imorgon :P

• Helenaa

Överlycklig :D
    Precis hemma från sjukhuset och det Vaginala ultraljudet. Min bäbis hjärta tickade för fullt därinne, 7+1 gammal och helt perfekt <3
    Nu svävar jag på moln!

• Helenaa

Kom bilden med nu? Man såg mest hjärtat som pickade och brevid våran bäbis var gulesäcken. Var helt underbart att se :)

• Helenaa

Arba: ja de var nervöst :) men innerst inne visste jag att allt var bra, hade känslan av de :) Men otroligt skönt att se att den mådde bra. Fick göra ett VUL för att jag ätit en kur av pergotime.....tackade inte nej ;)

• Helenaa

Hej allihopa!
    om "bara" 8,5 timmar går jag av min 30 timmar långa jobbhelg.....gud så j*vla skönt!
    Jobbet i sig är inte så ansträngande...men låånga dagar...och jag som är nog trött.
    Jag har fått enorma bröst. Dom känns välfyllda och är inte riktigt lika ömma nu. Sambon tycker väldigt mycke om dom ;)

Tycker så otroligt synd om er som fått missfall....känner mig inte så orolig längre då jag fått se bäbis må bra i magen nu. Och har ju aldrig haft de förut heller.

Gått 7+4 idag så det knallar framåt :)   

• Helenaa

Hej tjejer! Imorgon går Jag in i v. 10 (9+0) och de känns superhärligt :) Spyr dock i princip varje dag...ofta flera gånger....är konstant illamående. Är inte det minsta sugen på godis/chips osv (och de är ju iofs bra) :) Vill bara äta frukt, och maten är ibland också svår att få i sig... Magen däremot har ändå vuxit. Roligt iofs, men man ser ju mest ut som att man ätit för mycke julmat, å så är ju inte fallet denna gång ;) Vi har börjat räkna ner nu tills vi kan berätta för alla, förutom familjen som redan vet :)

• Helenaa

Suss85: kunde inte citera från telefonen, men jaa nu känns v .12 väldigt nära :) Längtar också till fina runda gravidmagen....man är som på gränsen mitt mellan nu :P

• Helenaa

Jag hade det vid mitt VUL, men läkaren sa att jag inte behövt de :) men bäbis syntes väldigt bra iaf ;)

Svar på tråden Augustibebis 2012