Augustibebis 2012
Slem proppen släpper i omgångar hela dagen, men bortsett från det har jag inga direkta känningar mer än molande mens värk och lite ryggont som jag haft länge. Så verkar som det inte är någon bebis på G iaf =/
Slem proppen släpper i omgångar hela dagen, men bortsett från det har jag inga direkta känningar mer än molande mens värk och lite ryggont som jag haft länge. Så verkar som det inte är någon bebis på G iaf =/
Challelotten - Jag hade eda vid min första förlossning och hade egentligen velat ha den vid min andra också. Men min andra förlossning gick lite fortare än någon väntat sig så jag hann inte med det. Jag personligen tycker det gjorde mycket ondare utan och tänker vid denna förlossningen välja att använda mig av eda.
Om jag hinner vill säga ;)
AR-Jag har haft jätte ont i mina ljumskar dom senaste två veckorna emellan åt, speciellt när jag går, Min bm trodde det var lillens huvud som säkert kom åt någon nerv, Ont som bara den gör det!
Pratat med förlossningen nu, dom tyckte jag skulle komma in på en kontroll. Barnmorskan jag pratade med tyckte det lät som något var på gång, men jag vågar inte tro på det. Men hon skulle i vilket fall som helst prata med en läkare och se vad dom kunde hjälpa mig med angående mina smärtor och att jag inte får sova. Så det känns positivt att veta att jag förhoppningsvis kommer få sova i natt iaf.
Grattis Fru Elle!
Tänkte när preventiv medel är på tal här i tråden slänga ut en liten fråga om någon här har erfarenhet av koppar spiral? För och nackdelar?
Blev rekomenderad den av min BM då jag inte får äta p-piller pga blod propp i släkten och min kropp reagerar starkt på gulkroppshormon.
Hmm, ingen bebis idag heller. Ska till bm i morgon, är då bf+5 tänkte man kanske kan kolla med henne om man kan få en hinnsvepning? Men frågan är om hon vill det, känns som jag kommer vara gravid för alltid!
Grattis Bellatrixx!
BM kl halv tolv och tänkte jag skulle fråga lite snällt om en hinnsvepning, fick för mig när jag väntade min första dotter som fungerade nästan direkt på mig. Men samtidigt blir jag lite nervös att hon ska neka mig det och då kommer jag bli jätte besviken. Vet inte om dom har några riktlinjer om hur lång över BF man ska vara innan man kan få det, men jag är ju iaf BF+5 idag! Så håll tummarna för mig nu tjejer