Augustibebis 2012
Grattis till bebisen 
Grattis till bebisen 
Tidig säng gång här, blir upp tidigt för att hinna till förlossningen imorgon och hoppas på lite positivare resultat den här gången. God natt alla 
Äntligen hemma från FL och UL, hade fortfarande lite högt blodtryck men alla andra prover såg bra ut så verkar inte vara HP. Bad om en hinn svepning och då visade sig att jag redan var öppen tre cm, men fick en hinn svepning ändå. Så hoppas lille mannen kommer snart 
Blev rekommenderad att vara fysisk aktiv och färdknäppen av BM på FL idag så här blir det stor städning idag då vädret inte tillåter några utomhus aktiviteter och sen får man se om man får med sambon på en färdknäpp ikväll
Vill ju ha ut bebis nu!
Grattis FruKå!
Är det någon av er tjejer som har fått en hinnsvepning som har lyckats? Hur har det känts för er efteråt osv?
Har provat lingonsylt jag med, men det tycks inte fungera för mig. Verkar inte som hinnsvepningen igår gjorde någon större nytta heller, vecka 41+1 idag, men är han inte ute till lördag nästa vecka så blir det igångsättning och då har han inget val längre
Känns ganska skönt att ha ett slut datum då man blir så deppig när man går över tiden och det känns som man ska vara gravid till jul minst! Men var ju som sagt öppen tre cm igår så förhoppningsvis kommer han innan dess, så länge han inte kommer på torsdag bara så är jag nöjd då min stora tjej fyller sex år då. Och jag vill verkligen inte att dom ska behöva dela födelsedag med varandra!
mijja2 - Även här måste man vänta tills man är 42 veckor fullgångna. Har en bedömning inbokad på fredag då jag är precis 42 veckor och sedan blir det antagligen en igångsättning på lördagen. Men hoppas verkligen lill killen vill komma lite tidigare.
Grattis Barcelona!
Är så trött på att vara gravid nu, fick en hinnsvepning i fredags med tycks inte ha hjälpt bf+9 idag. Haft lite mer sammandragningar och slemmproppen släppt mer idag, men tror inte det kommer någon bebis än iaf. Om inte annat så blir han vräkt på lördag om han inte bestämmer sig för att komma självmant 
Usch mina sammandragningar började igår och hållt i sig hela dagen idag. Tagit Alvedon, sovit middag och varm dusch med dom håller i sig. Dock inget regelbundet eller så jätte starka. Vågar ännu inte hoppas på att det är något på G, skulle inte förvåna mig om dom går över till kvällen.
Mina sd håller fortfarande i sig, men än inget regelbundet och inte så starka, tog två alvedon innan men känner dom fortfarande. Men men jag vaknar säkert imorgon bitti och allt är borta...
Nägot irriterande när man inte kan sova pga att man har ont, foglossningar, sd och en livlig bebis ingen bra kombination måste jag säga! Får bli en alvedon till och se om man kan få lill killen att somna så man får sova lite till innan dom andra trollungarna vaknar
Ja jag hoppas den resan snart är här., har sd med ungefär 8 min emellan. dock inte så jätte intensiva än, klart dom känns mer än vanligt men vågar inte hoppas för mycket att det är på G än.
Mina sammandragningar fortsätter att hålla i sig och börjar göra rejält ont nu! Även mer av slemmproppen kom idag med lite blod. Men vågar inte hoppas för mycket än då min latensfas med andra dottern tog fem dagar....
Och där gick vattnet, var visst inte falskt alarm som jag var rädd för. Äntligen händer något är ju trots allt på BF+10 
igår kl 18.08 kom våran älskade Milo äntligen, 4350 g och 50 cm <3
Liten uppdatering, visade sig att Milo fått en infektion i lungorna så fick bli ambulans från Nyköping BB till Eskilstuna neo där han har legat under observation och fått antibiotika venöst. Är nu stabil och svarar jätte bra på behandlingen så vi ska få flytta över till ett familjerum så jag får ha min lilla snuttis hos mig.
Känns som allt hände jätte snabbt och vi fick sjukt dålig information angående allt i Nyköping utan bara blev runt skickade med en massa frågor utan svar. Är jätte missnöjd med personalen och läkarna på Nyköping BB. Men när vi väl kom hit till Neo har vi fått en massa hjälp och förklaringar och läkare och personal här super bra. så nu hoppas vi på att han fortsätter vara såhär stabil så vi får åka hem i helgen och fortsätta behandlingen hemifrån