• Naimisen

Augustibebis 2012

Välkommen Anneh och grattis!

• Naimisen

Grattis Lovisen och Anna till plussen!

Idag ska de inhandlas knäckebröd, är nog de enda som funkar till frukost med detta illamående.
    För oss består helgen av adventsfix, pynta här hemma, fika med min släkt imorn då min mamma fyller år då.

Maken satt hela kvällen igår och kolla på större bil.

• Naimisen

Sommar- Knäckebröd är super tycker jag, skorpor ska funka med men ja tycker de är för sött.
    Vi har en ford focus som vi köpte när Neo var några månader, men den blir lite för trång med mer än 1 barn. Vi har ändå pratat om att byta till våren, fast vi har svårt att bestämma oss om vi ska ha en suv eller en större kombi.

• Naimisen

Vi borde förresten ha en BF-lista, kanske i en separat tråd tom.
    Sitter mest i telefonen men är de nån som har lust att fixa en?

• Naimisen

Fyll gärna i mig, sitter med iphonen.

1/8 - Naimisen, 23 år, Sthlm (2a barnet)

• Naimisen

Gud va ja längtar tills vecka 12 är passerad, och tills vi har fått se de lilla livet

• Naimisen

Vi har julfest med jobbet på fredag, eftersom vi är typ 400 pers märker nog ingen att man inte dricker så mkt, däremot ligger den lokal vi ska vara i en bit från stan och de inhyrda bussarna hämtar inte förän vid 24, så vi får se om jag orkar gå, annars blir de taxi hem

• Naimisen

Ninni - haft de i ca 4 dagar redan

• Naimisen

Nyköpnings- Har 2 appar, babycenters och iPregnancy tror jag den heter. Det står inte i någon av dom och i den sista står de om hur jag kan må i v 5 "You may experience nausea although many women don't until later".

• Naimisen

Godmorgon! Sitter och kollar på barntv med sonen. Fått i mig en knäckemacka med grillad paprika Philadelphia.

De är roligt att vi börjar bli många i tråden, och de blir säkert fler med tanke på att vi alla har BF i början av augusti.
    Ska bli kul att följa alla, låg igår och funderade på om de blir några tvillingar i denna tråd.

Igår mådde jag inte lika illa som tidigare dagar.
    La fram förslaget här hemma att om mannen får välja bil så får jag välja vilken vagn vi ska ha, fick svaret att de blir väl den du vill ha ändå. Så nu är han införstådd med de :)

Svar på tråden Augustibebis 2012