Augustibebis 2012
FruFoxy- De var väl inte vad ja räknat med. Snarare typ en lång jobbig förlossning.
Mannen var hemma, väckte honom 30 min innan han föddes så han stod med larmcentralen i örat när de hände. Sen kom ambulansen 10 min senare
FruFoxy- De var väl inte vad ja räknat med. Snarare typ en lång jobbig förlossning.
Mannen var hemma, väckte honom 30 min innan han föddes så han stod med larmcentralen i örat när de hände. Sen kom ambulansen 10 min senare
FruFoxy- Lät ju som riktigt trevliga bm:or, eller inte. Fy vad vissa inte passar att jobba med människor.
FruFoxy- Ja allt gick bra, han hade fin färg, skrek på en gång och ja sprack inget.
Han hade väldigt bråttom ut i världen bara.
Any- Vad skönt att du fick tid så snabbt!
Natlup- Tidigt ul görs vaginalt. Något som inte ingår utan man brukar få boka de privat kostar ca 500.
Ska man få ett behöver man oftast speciella skäl, de räcker inte med att man är orolig.
Avokado- Åk in till akuten tycker jag. Då kan du få de konstaterat på en gång. Styrkekramar!
Fire- Grattis och välkommen!
Carolines- Så är de för mig på mornarna. Kräks nästan bara ja tänker på mat, samtidigt som jag är jätte hungrig och kräks om jag inte äter alls
Natlup- Inga cravings, känner mig mest äcklad av allt. De enda som jag känt är att ja skulle vilja ha en smoothie (utan yoghurt) från juicy bar. Tyvärr är de lite långt dit, så ja får be maken köpa hem lite frukt.
Any- De får man inte än på ett tag.
Gadget- Brukar ha banan, blåbär, hallon och lite äppeljuice (mynta om jag har hemma).