Augustibebis 2012
Alex- Fröet ligger ju väldigt skyddad än. Men de är helt klart du som måste avgöra vad som känns bäst.
Alex- Fröet ligger ju väldigt skyddad än. Men de är helt klart du som måste avgöra vad som känns bäst.
Har precis sista-minuten-shoppat en klänning till julfesten nu på lunchen.
Va tvungen att smita in och klämma lite på barnvagnar med :)
Avokado- Dom gör nog vul så tidigt.
Kan man ha sammandragningar redan? Jag trodde de var växtvärk i livmodern och ligamenten, mitt känns inte som sammandragningar iaf.
Som sagt har ja typ alla symptom har haft de sen innan jag plussade, inga jätte tuttar dock.
Men de börjar bli lite bättre med illamåendet, inte konstant längre utan mest nät jag är trött och hungrig.
Men med sonen kom ju inte illamåendet förän i v 7-8. Så ja räknar med att de blir värre.
Godmorgon tjejer! Va många nya de kommit, grattis till er!
Glöm inte att skriva in er i vår BF tråd ;)
Julfesten vart lyckad för min del. Väldigt trött kom jag hem framemot 4 på morgonen.
Så denna helg har mest gått till att ta igen sig.
Håller tummarna för att alla får behålla sina pyren!
I väntan- De behöver inte betyda något farligt. Så länge de inte är färskt blod.
Ja börjar känna mig lite orolig. Mådde illa som tusan innan jag plussade och nån vecka efter., sen har de blivit mindre. Bara när jag är hungrig framförallt.
Känns skumt att de avtagit redan.
Men dr kanske kommer igen. Ska ja oroa mig för att något är fel?
V3ritas- Okej, skönt att höra. Då behöver ja kanske inte oroa mig så mkt över de :).
Vi tittar också efter ny bil, just nu står de mellan två 7-sitsiga.
Dessutom behöver vi byta boende innan bebis kommer.
Bullen- Grattis och välkommen!
Om du vet var du vill gå så ring mvc på en gång, på vissa ställen är de svårare att få tid.
Välkomna och grattis ni som är nya!
Har verkligen haft en jobbig dag idag. Känt mig svimmfärdig, yr och påväg hem fick ja svettningar av yrseln.
Fortfarande lite yr men de känns bättre med mat i magen.
Måste bli bättre på att äta om dagarna.
Vi ska på glöggmys med några av våra närmsta vänner den 17e alla tjejer är gravida så vi kommer eller jag kommer nog inte kunna hålla mig från att berätta.