Augustibebis 2012
Hur känns det när bebisen rör sig i magen. Jag börjar tro att det är bebisen jag känner. Det känns som att något liksom smeker huden inifrån, lite kittlande känsla fast ändå inte, svårt att förklara :P
Hur känns det när bebisen rör sig i magen. Jag börjar tro att det är bebisen jag känner. Det känns som att något liksom smeker huden inifrån, lite kittlande känsla fast ändå inte, svårt att förklara :P
Familjeliv har en app, så kolla på android market, där borde den finnas :)
Rul om en vecka, gud va tiden går segt!!
Sommaren12: Det skulle man kunna tro, men 14 mars är min födelsedag, därför heter jag så ;) hihi. Så RUL blir en mycket bra födelsedagspresent! :)
Andra dagen på VFUn och så får jag vara hemma för att jag har gått och blivit sjuk, ont i halsen och feber.. Känns inte så bra! Kan det vara någon fara för bebisen när man har feber?
Såg att någon hade varit på Ullared, kommer dock inte ihåg vem! Va kostar tillexempel täcke, kudde, påslakanset, kläder och liknande? :)
Ellenbmt: Billigt! Tack för svaret! Vi ska nog åka ner i mitten av maj :)
Jag har ont i nedre delen av magen, ca 5 centimeter ovanför blygdbenet och har haft det i ca 1 timme. Kan det vara en sammandragning, växtvärk eller kan det vara något allvarligt? Någon med erfarenhet?
Blev kopplad till kvinnokliniken, och dom trodde på växtvärk. Men om det blev värre skulle jag ringa igen. Tur att det snart är onsdag och RUL! :)
fru Elle: Det är en konstant smärta, lika stark hela tiden, i mitten av nedre delen av magen. Men nu har det gått över, så det måste nog ha varit växtvärk :)
2 timmar och 20 minuter kvar till RUL!!