• 14mars

Augustibebis 2012

Hur känns det när bebisen rör sig i magen. Jag börjar tro att det är bebisen jag känner. Det känns som att något liksom smeker huden inifrån, lite kittlande känsla fast ändå inte, svårt att förklara :P

• 14mars

Familjeliv har en app, så kolla på android market, där borde den finnas :)

Rul om en vecka, gud va tiden går segt!!

• 14mars

Sommaren12: Det skulle man kunna tro, men 14 mars är min födelsedag, därför heter jag så ;) hihi. Så RUL blir en mycket bra födelsedagspresent! :)

• 14mars

Andra dagen på VFUn och så får jag vara hemma för att jag har gått och blivit sjuk, ont i halsen och feber.. Känns inte så bra! Kan det vara någon fara för bebisen när man har feber?

• 14mars

Såg att någon hade varit på Ullared, kommer dock inte ihåg vem! Va kostar tillexempel täcke, kudde, påslakanset, kläder och liknande? :)

• 14mars

Ellenbmt: Billigt! Tack för svaret! Vi ska nog åka ner i mitten av maj :)

• 14mars

Jag har ont i nedre delen av magen, ca 5 centimeter ovanför blygdbenet och har haft det i ca 1 timme. Kan det vara en sammandragning, växtvärk eller kan det vara något allvarligt? Någon med erfarenhet?

• 14mars

Blev kopplad till kvinnokliniken, och dom trodde på växtvärk. Men om det blev värre skulle jag ringa igen. Tur att det snart är onsdag och RUL! :)

• 14mars

fru Elle: Det är en konstant smärta, lika stark hela tiden, i mitten av nedre delen av magen. Men nu har det gått över, så det måste nog ha varit växtvärk :)

Svar på tråden Augustibebis 2012